har lige brug for hjælp...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

662 visninger
17 svar
0 synes godt om
20. august 2012

H+S Skjolgborg.

Hvor gammel skal ens børn være for af blev konfirmeres nogle siger 6 kl nogle 7 men hvor mange år skal man være.

Mere fordi min søn blever 12 år nu her den 24 jan og er i trivl om han skal næste år/2014 eller næste år igen =2015??

Mvh Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2012

Eliza

fejl*

Anmeld

20. august 2012

Eliza

Det er forskelligt.. har boet i nordjylland, hvor jde blev i 6. og i sdr jylland i 7. 

Anmeld

20. august 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Det er ikke hans alder, men hans klassetrin, der afgør det. De fleste steder i landet er det i 7. klasse. Du kan formentlig læse det på din lokale kirkes hjemmeside - eller spørge skolen eller nogen fra lokalsamfundet. 

Anmeld

20. august 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
H+S Skjolgborg. skriver:

Hvor gammel skal ens børn være for af blev konfirmeres nogle siger 6 kl nogle 7 men hvor mange år skal man være.

Mere fordi min søn blever 12 år nu her den 24 jan og er i trivl om han skal næste år/2014 eller næste år igen =2015??

Mvh Henriette

7. Klasse - så 13-14 år .. Sådan er det i hvert fald i Århus

Anmeld

20. august 2012

H+S Skjolgborg.

Mor og meget mere skriver:

Det er ikke hans alder, men hans klassetrin, der afgør det. De fleste steder i landet er det i 7. klasse. Du kan formentlig læse det på din lokale kirkes hjemmeside - eller spørge skolen eller nogen fra lokalsamfundet. 

ja men det er der den er svær for han går på en ikke normal skole men på en spical skole.

men udfra hans aldre blever han jo 12 her den 24 jan så mon ikke det er 2014 ca maj mdr???

Anmeld

20. august 2012

H+S Skjolgborg.

hmm når jeg læser på nette er det 6 kl. men hved da ikke hvad aldre de har der i 6 kl men ja vel 13-14 år.

Anmeld

20. august 2012

H+S Skjolgborg.

Jeg selv er fra nov 1976 og jeg nået lige af blev 14 i nov og blev det så den 16 maj mdr.ene efter så jeg var jo næsten 14½ år.

Anmeld

20. august 2012

H+S Skjolgborg.

nåå tak for hjælpen fandt nået folkekirken skriver 13-15 år.

Så det ville sige vi kan godt vente til 2015 hvis man ønsker det eller 2014

*SS* så er han 14 år og 3-3½ mdr hvis vi venter til 2015.

min bonus søn blev nu her i maj og han blever 15 år til okt.

Så det passe jo nok meget godt.

Mere fordi jeg er ved af spar op til hans konfirmation mere derfor.

Natnat

Mvh

Henriette

Anmeld

20. august 2012

simone-baby93

Mener også den er blevet lavet om til at det er i 7 kl de bliver konfirmeret for da jeg skulle konfirmeres var det i 6 klasse og det er godt og vel 5 år siden ca. Men den er blevet lavet om til 7 klasse da politikerne eller hvem det nu var mente at de ik var modne nok i 6 klasse.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.