Missq4 skriver:
hun må da på ingen måde udtale sig til dit arbejde om hvor vist du er overvægtig eller ej. jeg ville skifte læge og det kunne kun gå for langsomt du burte slet ikke skulle be om en sygmeldening når du har det så træls søde ven. overvej om det ikke er en ny læge der skal til inden du kommer for lang hen og køre for langt ned 

Er kørt langt ned
Fortalte jeg hende også og min kæreste er meget bekymret fordi jeg er så ked af det.
Hun gik med til at jeg fik halve arbejdsdage så jeg kan komme lidt ovenpå og ikke skal gå med for mange smerter i for mange timer af gangen. Forstår ikke hvorfor hendes eneste svar er 8 pamol og en ugentligt tur til fys
Spørger hele tiden om der ikke er andet hun kan gøre, men nej.
Det er meget frustrerende og jeg blev rigtig ked af det de havde skrevet til min arbejdsplads, specielt fordi jeg ikke engang er så overvægtig igen og jeg havde faktisk i forvejen tabt mig en del kilo, så det var et slag i ansigtet at dette skulle fortælles. Specielt når en fremmed kvinde så ringer mig op og spørger om jeg da ikke skulle overveje at tabe mig
Kvinden kender mig ikke og har ikke set mig før.
- Jo undskyld mig, har tabt mig 15 kilo og er nu gravid, men det er jeg da ked af 
Undskyld alt mit pyller 
Anmeld