Det lyder ikke sjovt. 
Jeg ville også skifte læge. Ikke at man skal forvente at kunne få en sygemelding... men at få at vide, at det er noget fis, at du har ondt, uden at hun vil se dig - det synes jeg er meget uproffesionelt.
Lægen skal hjælpe dig, hvis ikke med en sygemelding, så med at finde ud af hvad du kan gøre for at få det bedre, så det ikke er nødvendigt at blive sygemeldt.
Har du prøvet noget massage? Man kan vist også få særlig gravid-massage.
Jeg går selv hos en som giver en kombination af massage og akupunktur, fordi jeg døjer med smerter i nakke/ryg - det gør jeg også når jeg ikke er gravid, så det har ikke noget med graviditeten at gøre - men det hjælper mig rigtig godt.
Derudover hjælper det at holde mig igang og komme i fitnesscenter, så jeg får rørt kadaveret, eller bare at gå en god tur. Jeg har et job, hvor jeg sidder meget stille hele dagen, og det er ikke så godt for min ryg.
Efter min kvalme er gået over omkring 16-17 uger og den vildeste træthed er forsvundet, har jeg ikke de store gener. Jeg har uro i benene om aftenen og skal tisse maaange gange i løbet af natten. Og så får jeg ind i mellem rejst mig for hurtigt, så det gør ondt i ligamenterne - er det vist. Ellers har jeg det rigitg godt.
Jeg tænker måske at din læge mener, at det jo er en belastning for kroppen at blive gravid, og hvis den i forvejen er belastet af overvægt, kan det måske være hårdere...?
Men jeg ville klart finde en ny læge, som vil tage dig alvorligt og hjælpe dig med at finde ud af, hvordan du kan få det bedre - og evt. med en sygemelding, hvis det er nødvendigt.

Anmeld