Misundelse er en grim ting eller??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2009

Marie;-)

Hmmm... Nu skriver jeg altså lige hvad jeg tænker.. ;-) For jeg synes du har skrevet disse tanker mange gange! Du må omgive dig med de "forkerte" mennesker. Mine venner og bekendte taler i hvert fald ikke grimt om hinanden - uanset fede huse, biler, bryster osv.!!

Altså ved da godt at der "sladres" alle steder, men det er jo ofte fordi folk ikke rigtig kender hinanden (og kan man så ikke være ligeglad?) eller fordi der altså også findes nogle mennesker SOM virkelig er dumme og som man ikke kan undgå at sige et par dumme ting om! ;-) Men jeg synes du tænker ALT for meget over hvad andre siger og gør - og det kan ikke betale sig! For uanset hvad man gør - så skal folk nok finde noget at tale om. ;-) Ved godt at det er det du netop undrer dig over, men tror ikke vi kan ændre på dette - desværre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2009

Honningblomst

Dutte84 skriver:

Nah, f.eks med båden - har vi spurgt om de kan komme til se den... En af hans andre kammier, siger jo godt nok at han lyver....

Ok..men er det vigtigt...altså at finde ud af det...lyver han, så er det da synd for ham og han har det nok ikke særlig godt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.