Fuck et cock mit hjerte hoppede:!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

puhh sikke et chok.... men når du engang er klar igen så går du helt sikkert der ned

Har vært der nede men ikk kønt syn der var bold over alt inden gor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2012

MariaKyedDK

Anonym skriver:

Jeg flygtede op mit vasketøj er der stadig der nede tør ikk gå der ned selv om at jeg gik ned 10 min efter og der var ringet til 112 men der bold over alt der jeg skal ikk røre ved det

nej nej, det er da os forfærdeligt, men jeg spurgte bare om du havde ringet, men godt at der var blevet ringet

Anmeld

19. august 2012

MortilElias2010

Anonym skriver:

Kommer der ikke nogen og fjerner blodet? Det kan jo være inficeret. Ellers må pedellen eller viceværten igang med vandslangen eller en der vil tage sig af det for det er da ikke godt at have liggende. Især ikke i denne varme. 

Anmeld

19. august 2012

Anonym trådstarter

MortilElias2010 skriver:

Kommer der ikke nogen og fjerner blodet? Det kan jo være inficeret. Ellers må pedellen eller viceværten igang med vandslangen eller en der vil tage sig af det for det er da ikke godt at have liggende. Især ikke i denne varme. 

Det privat udlejer og vi bor kun to mig og to andre fyre men jeg har haven de er aldrig her over kun når de skal vaske tøj men jeg orner det ikk for fuck der ligger meget og clasgår

Anmeld

19. august 2012

B&J

Anonym skriver:

okay det var godt det er noget af en der skal sluges der

Anmeld

19. august 2012

Kofoed.

Anonym skriver:

Det privat udlejer og vi bor kun to mig og to andre fyre men jeg har haven de er aldrig her over kun når de skal vaske tøj men jeg orner det ikk for fuck der ligger meget og clasgår

Ring til udlejer, så skal hans forsikring sende et prof firma ud og de gør det helt rent. Men det kræver jo udlejer ved der er et problem

Anmeld

19. august 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

okay det var godt det er noget af en der skal sluges der

Ja vidste ikk der var inden for også så da jeg lige så stille skubbere til døren lå der bare en kæmpe bøl inden for

Anmeld

19. august 2012

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

Ring til udlejer, så skal hans forsikring sende et prof firma ud og de gør det helt rent. Men det kræver jo udlejer ved der er et problem

Svært når han ikk tager den

Anmeld

19. august 2012

B&J

Anonym skriver:

Ja vidste ikk der var inden for også så da jeg lige så stille skubbere til døren lå der bare en kæmpe bøl inden for

ja tingene kan ske på kort tid og man får et kæmpe chok

Anmeld

19. august 2012

MortilElias2010

Anonym skriver:

Svært når han ikk tager den

Læg besked på svareren og på et tidspunkt så tager han den nok 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.