Fuck et cock mit hjerte hoppede:!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.930 visninger
21 svar
0 synes godt om
19. august 2012

Anonym trådstarter

Puha mit hjerte hoppede jeg satte en vask over inden mig og min søn ville tag ned på legeplads (har vaskekæler) vi er væk næsten to timer da jeg vil gå ned i Hvors vaskekælder den er inde i gården lige ved siden af min hvoededør vi bor kun 3 med mig her men ja jeg når kun lig og kig ned af trappen der til så går jeg fatisk i cock ruden er smadret og der bold over alt og der ligger to træsko jeg tog bare min søn løb op og låste døren jeg gik virkelig i cock

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2012

MariaKyedDK

Anonym skriver:

Puha mit hjerte hoppede jeg satte en vask over inden mig og min søn ville tag ned på legeplads (har vaskekæler) vi er væk næsten to timer da jeg vil gå ned i Hvors vaskekælder den er inde i gården lige ved siden af min hvoededør vi bor kun 3 med mig her men ja jeg når kun lig og kig ned af trappen der til så går jeg fatisk i cock ruden er smadret og der bold over alt og der ligger to træsko jeg tog bare min søn løb op og låste døren jeg gik virkelig i cock

har du ringet til politiet så

Anmeld

19. august 2012

TeamRocket

Her hvor vi bor bliver der også med jævne mellemrum smadret ting og 'flyder med blod' når narkomanerne har været oppe og slås Det er så hyggeligt håber snart de flytter!!

Anmeld

19. august 2012

Anonym trådstarter

MariaKyedDK skriver:

har du ringet til politiet så

Jeg flygtede op mit vasketøj er der stadig der nede tør ikk gå der ned selv om at jeg gik ned 10 min efter og der var ringet til 112 men der bold over alt der jeg skal ikk røre ved det

Anmeld

19. august 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Her hvor vi bor bliver der også med jævne mellemrum smadret ting og 'flyder med blod' når narkomanerne har været oppe og slås Det er så hyggeligt håber snart de flytter!!

Jeg bor en meget stille sted og har broet her i et år og der så stille aldrig sket det imens så jeg bliv ærlig talt bange

Anmeld

19. august 2012

MortilElias2010

Forståeligt! Sikke et chok det må have været. Bliv du bare hvor du er indtil de har set på det. Hvis politiet da kommer og ikke syntes det er en bagatel. Godt nok glad for at bo på landet! Pyh føj da! 

Anmeld

19. august 2012

Anonym trådstarter

MortilElias2010 skriver:

Forståeligt! Sikke et chok det må have været. Bliv du bare hvor du er indtil de har set på det. Hvis politiet da kommer og ikke syntes det er en bagatel. Godt nok glad for at bo på landet! Pyh føj da! 

Jeg tør ikk hente mit vasketøj selv om manden er hentet:/

Anmeld

19. august 2012

MortilElias2010

Anonym skriver:

Jeg tør ikk hente mit vasketøj selv om manden er hentet:/

På et tidspunkt falder du nok så meget ned at du vover dig derned ellers må du alliere dig med en nabo 

Anmeld

19. august 2012

Anonym trådstarter

MortilElias2010 skriver:

På et tidspunkt falder du nok så meget ned at du vover dig derned ellers må du alliere dig med en nabo 

Jeg tager mod til mig

Anmeld

19. august 2012

B&J

puhh sikke et chok.... men når du engang er klar igen så går du helt sikkert der ned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.