Babyerne og denne hede...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2012

lio

Heldigvis er Lionel ikke så mærket af varmen men ud over at holde ham i skyggen, så ammer jeg bare oftete af kortere omgange. Så får han hele tiden væske. Han har idag ikke haft andet end ble på. dog har vi været ude næsten hele dagen. (eftermiddag fik han lur inde døre)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2012

eliasogmor

her har lillemanden klaret det ok... han har fået mad oftere, men ikke så længe af gangen.. og så har han tøj på efter varmen.... så der bliver skiftet lidt i løbet af dagen.. vi har været udenfor de sidste 2 dage og jeg er bare blevet  i skyggen med ham, og har så skiftet hans tøj ,hvis han er blevet våd... i dag skal vi så i legoland, så det gruer jeg lidt  for....

Anmeld

20. august 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Hvad gør i med jeres babyer i denne hede?
Vi har gennemtræk i hele hytten, og oliver har kun ble og små strømper på... Han er ved at dø ad varme stadig så han er meget hysterisk :/
Igår måtte vi gi ham et lidt køligt bad, som tilsyneladende faldt i go jord, eftersom han plaskede ud over det hele..
Hvis han ku sidde selv havde jeg ssku slæbt badekarret ind i stuen så han ku sidde der...

Hvad har i af tricks?

Bumbum får bare lov til at ligge bare i ble og så får han også en masse vand

Anmeld

21. august 2012

pemiro

LilleLene skriver:

Bumbum får bare lov til at ligge bare i ble og så får han også en masse vand

Vi kom heldigvis igennem varmen, dog med en masse gråd og en pylret babe der kun kunne være hos mor.. Puh det var varmt..
MEN i nat sov han fra halv tolv til halv seks jubiiiii

Anmeld

21. august 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Vi kom heldigvis igennem varmen, dog med en masse gråd og en pylret babe der kun kunne være hos mor.. Puh det var varmt..
MEN i nat sov han fra halv tolv til halv seks jubiiiii

lækkert

Vi var til udendørs barnedåb søndag, det var ulidligt og stakkels lille Bumbum, han kogte bare

Anmeld

21. august 2012

pemiro

LilleLene skriver:

lækkert

Vi var til udendørs barnedåb søndag, det var ulidligt og stakkels lille Bumbum, han kogte bare

Åh det var da nærmest skrækkeligt.. Vi var "desværre" inde hele weekenden pånær om aftenen hvor det blev køligere
Jeg var glad for vi intet skulle, for det var da ulideligt varmt... Stakkels lille bumbum

Anmeld

21. august 2012

Jibbe

Vi har også været inde og hver gang folk kommenterer det 'fantatiske' vejr så siger jeg - jeg glæder mig til det bliver køligere... Og så glor folk bare sært på mig. Men Toke har haft det sååå varmt... Stakkels små børn!

Anmeld

22. august 2012

pemiro

Jibbe skriver:

Vi har også været inde og hver gang folk kommenterer det 'fantatiske' vejr så siger jeg - jeg glæder mig til det bliver køligere... Og så glor folk bare sært på mig. Men Toke har haft det sååå varmt... Stakkels små børn!

Ja de har det godt nok ikke godt de små pus..
Men det har dælme også været helt urimeligt varmt

Anmeld

22. august 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Åh det var da nærmest skrækkeligt.. Vi var "desværre" inde hele weekenden pånær om aftenen hvor det blev køligere
Jeg var glad for vi intet skulle, for det var da ulideligt varmt... Stakkels lille bumbum

ja det var ikke skægt

Anmeld

23. august 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Hmm det var måske en mulighed... Det tror jeg at jeg vil prøve senere

kom til at tænke på senere at man jo kunne tage et badehåndklæde, folde det så det passede ned i karret og så fylde vand ovenpå det.. Så ligger bebs oz blødt

Vi fik varmen at føle i mandags! Føj den var styg og Ida pev og pev Oveni varmen havde hun masser af problemer med maven så det har jo ik hjulpet på skrigeriet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.