Babyerne og denne hede...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.386 visninger
19 svar
0 synes godt om
19. august 2012

pemiro

Hvad gør i med jeres babyer i denne hede?
Vi har gennemtræk i hele hytten, og oliver har kun ble og små strømper på... Han er ved at dø ad varme stadig så han er meget hysterisk :/
Igår måtte vi gi ham et lidt køligt bad, som tilsyneladende faldt i go jord, eftersom han plaskede ud over det hele..
Hvis han ku sidde selv havde jeg ssku slæbt badekarret ind i stuen så han ku sidde der...

Hvad har i af tricks?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Hvad gør i med jeres babyer i denne hede?
Vi har gennemtræk i hele hytten, og oliver har kun ble og små strømper på... Han er ved at dø ad varme stadig så han er meget hysterisk :/
Igår måtte vi gi ham et lidt køligt bad, som tilsyneladende faldt i go jord, eftersom han plaskede ud over det hele..
Hvis han ku sidde selv havde jeg ssku slæbt badekarret ind i stuen så han ku sidde der...

Hvad har i af tricks?

Ida døjer heldigvis ik specielt meget med varmen.. hun sover lidt ekstra og spiser lidt flere små måltider, men ellers har hun som minimum altid en body og strømper på

Der er oz gennemtræk herhjemme, gardinerne er trukket for for at undgå solen varmer stuen op og er det rigtig varmt har vi en ventilator stående som blæser den anden retning af hvor vi er men stadig laver noget cirkulation i rummet

Anmeld

19. august 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Ida døjer heldigvis ik specielt meget med varmen.. hun sover lidt ekstra og spiser lidt flere små måltider, men ellers har hun som minimum altid en body og strømper på

Der er oz gennemtræk herhjemme, gardinerne er trukket for for at undgå solen varmer stuen op og er det rigtig varmt har vi en ventilator stående som blæser den anden retning af hvor vi er men stadig laver noget cirkulation i rummet

Hvis bare oliver da ville sove...
Gir jeg ham en body på er den våd i løbet af 30 min.. Lille pus altså...
Tror vi skal have fat i en kæmpe blæser....!

Anmeld

19. august 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Hvis bare oliver da ville sove...
Gir jeg ham en body på er den våd i løbet af 30 min.. Lille pus altså...
Tror vi skal have fat i en kæmpe blæser....!

Vi har ventilator både i stuen og soveværelset for jeg døjede MEGET med varmen da jeg var højgravid Det gør meget selvom den blæser modsatte retning

Hvad med solen? Står den lige ind i det rum i er i?

Anmeld

19. august 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Vi har ventilator både i stuen og soveværelset for jeg døjede MEGET med varmen da jeg var højgravid Det gør meget selvom den blæser modsatte retning

Hvad med solen? Står den lige ind i det rum i er i?

Nej det gør den først i aften... Men trækker vi gardinerne for kommer luften ikke ind..
Er heeelt på bar bund med hvad jeg ellers kan gøre

Anmeld

19. august 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Nej det gør den først i aften... Men trækker vi gardinerne for kommer luften ikke ind..
Er heeelt på bar bund med hvad jeg ellers kan gøre

De kan jeg sgu godt forstå Hvad med at tage ham ud et sted hvor der er skygge og det lufter lidt?

Anmeld

19. august 2012

pemiro

Team Putte skriver:

De kan jeg sgu godt forstå Hvad med at tage ham ud et sted hvor der er skygge og det lufter lidt?

Problemet er, at det lufter fint nok i lejligheden, vi har en herlig lille brise, og går vi udenfor er det endnu mere varmt, selv i skyggen :/
Så er nødt til at være indenfor med ham

Anmeld

19. august 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Problemet er, at det lufter fint nok i lejligheden, vi har en herlig lille brise, og går vi udenfor er det endnu mere varmt, selv i skyggen :/
Så er nødt til at være indenfor med ham

Jamen så er der nok ik meget at gøre

Som du skrev med at tage badekaret med ind i stuen.. Måske du kunne fylde lidt koldt vand i så han kan ligge på bunden uden fare for at drukne selvom han skulle dreje hovedet.. Og så bare sætte badekaret på gulvet ved siden af hvor du er så du kan holde øje med ham Så kan han pjaske lidt med arme og ben

Anmeld

19. august 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Som du skrev med at tage badekaret med ind i stuen.. Måske du kunne fylde lidt koldt vand i så han kan ligge på bunden uden fare for at drukne selvom han skulle dreje hovedet.. Og så bare sætte badekaret på gulvet ved siden af hvor du er så du kan holde øje med ham Så kan han pjaske lidt med arme og ben

Hmm det var måske en mulighed... Det tror jeg at jeg vil prøve senere

Anmeld

19. august 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Hmm det var måske en mulighed... Det tror jeg at jeg vil prøve senere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.