Rulle om på maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2012

MorTilDenDejligste

Laijona Äiti skriver:

Ingen baby'er er ens og lille niño her kan heller ikke tingene i samme rækkefølge som der ellers står i hans baby kalender, ikke engang tæt på "ca." så jeg ser bort fra den.

Ja sådan er det også her hjemme, men de baby kalender er nu sjove at følge med i for at se hvordan gennemsnitteførudvidelsen sig og så bare for at se hvor meget ens egen er foran eller bagud

Men så længe at ens egen er sund og rask og har det godt så kan det jo være ligemeget om de er foran eller bagud..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

MorTilDenDejligste

Frejas-mor skriver:

Wow!!!!

Fedt! Det kan min lille prinsesse ikke endnu. Er der noget specielt du har gjort for at det lykkedes? 

Nej. Ikke gjort noget særligt, vi opdaget det også kun ved at min mand spurte om jeg havde vendt ham om på maven eller ej, og efter som jeg ikke havde det måtte han jo selv have gjort det, så vi vendte ham om på ryggen igen og holdte så øje med ham og så gjorde han det igen lige foran øjne på os.. 

Anmeld

28. august 2012

lio

catharina skriver:

Ja sådan er det også her hjemme, men de baby kalender er nu sjove at følge med i for at se hvordan gennemsnitteførudvidelsen sig og så bare for at se hvor meget ens egen er foran eller bagud

Men så længe at ens egen er sund og rask og har det godt så kan det jo være ligemeget om de er foran eller bagud..

jeg bryder mig slet ikke om det der foran/bagud snak, Jeg synes at det er en værre gang mødrepral og det er ubetydeligt for barnet om det går som f.eks. 9 eller 16 mdr gammelt og alt for mange mødre har så meget fokus på hvad deres barn kan præstere at de praler istedet for at nyde at de har et generelt dejligt barn.

Dette erikke rettet mod dig og er ikke en agreb, fik lige formuleret mig lidt stærkt.

Anmeld

28. august 2012

MorTilDenDejligste

Laijona Äiti skriver:

jeg bryder mig slet ikke om det der foran/bagud snak, Jeg synes at det er en værre gang mødrepral og det er ubetydeligt for barnet om det går som f.eks. 9 eller 16 mdr gammelt og alt for mange mødre har så meget fokus på hvad deres barn kan præstere at de praler istedet for at nyde at de har et generelt dejligt barn.

Dette erikke rettet mod dig og er ikke en agreb, fik lige formuleret mig lidt stærkt.

Kan udemærket godt forstå dig. En gang imellem er det bare svært at forklare sig uden at bruge de ord, er selv heller ikke stor fan af at bruge de ord.

Anmeld

28. august 2012

lio

catharina skriver:

Kan udemærket godt forstå dig. En gang imellem er det bare svært at forklare sig uden at bruge de ord, er selv heller ikke stor fan af at bruge de ord.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.