Rulle om på maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.335 visninger
14 svar
0 synes godt om
19. august 2012

MorTilDenDejligste

Hej allesammen.

Ville bare lige fortælle at vores dejlige lille dreng er begyndt at rulle om på maven helt selv 

Hvordan går det med jeres små guldklumper??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2012

female

catharina skriver:

Hej allesammen.

Ville bare lige fortælle at vores dejlige lille dreng er begyndt at rulle om på maven helt selv 

Det er vores datter også. Eller rettere hun har gjort det en gang her for nogle dage siden, men har ikke gjort det igen. Hun blev også noget overrasket, da hun rullede rundt, så hun "sunder" sig nok lidt over oplevelsen 

Generelt går det rigtig godt hos os. Hun er en glad lille pige, selv om  jeg godt kan mærke at de seneste dage har været lidt for varme for hende.

Anmeld

20. august 2012

LilleLene

catharina skriver:

Hej allesammen.

ej hvor er han dygtig

Her skal Bumbum stadig lige have lidt hjælp før han kan

Anmeld

22. august 2012

kvinde84

Waw, det var da tidligt, eller er det her vi er sen på den?? Her har han i lang tid trillet fra mave til ryg, men det er nok ikke bevidst endnu, tror jeg  

Anmeld

24. august 2012

pemiro

Oliver rullede om på siden igår, for han ville hen til sin bi..
Så tror ikke det varer længe her

Anmeld

24. august 2012

MorTilDenDejligste

kvinde84 skriver:

Waw, det var da tidligt, eller er det her vi er sen på den?? Her har han i lang tid trillet fra mave til ryg, men det er nok ikke bevidst endnu, tror jeg  

ved ikke om det er vores lilel guldklump der vil have fart over feltet eller ej.. men fra ryg til mave kan han, det er dog gået lidt i stå igen men fra mave til ryg kan han ikke endnu, men det skal nok komme..  men tror heller ikke det er helt bevist de så gør det endnu..

Anmeld

25. august 2012

lio

catharina skriver:

ved ikke om det er vores lilel guldklump der vil have fart over feltet eller ej.. men fra ryg til mave kan han, det er dog gået lidt i stå igen men fra mave til ryg kan han ikke endnu, men det skal nok komme..  men tror heller ikke det er helt bevist de så gør det endnu..

ej hvor sjovt, det plejer at være omvendt, men stærkt gået.

Anmeld

25. august 2012

MorTilDenDejligste

Laijona Äiti skriver:

ej hvor sjovt, det plejer at være omvendt, men stærkt gået.

Ja det plejer det, men der findes ikke noget plejer hos os. Han har også kunne holde hovedet selv siden han var 1 mdr og 1 uge, og det var heller ikke helt normal ifølge Sp..

Anmeld

25. august 2012

lio

catharina skriver:

Ja det plejer det, men der findes ikke noget plejer hos os. Han har også kunne holde hovedet selv siden han var 1 mdr og 1 uge, og det var heller ikke helt normal ifølge Sp..

Ingen baby'er er ens og lille niño her kan heller ikke tingene i samme rækkefølge som der ellers står i hans baby kalender, ikke engang tæt på "ca." så jeg ser bort fra den.

Anmeld

25. august 2012

Frejas-mor

Wow!!!!

Fedt! Det kan min lille prinsesse ikke endnu. Er der noget specielt du har gjort for at det lykkedes? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.