Brugt Autostol fra Bedstemor, for eller imod....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2012

modesty

Altså Römer er et af de mest populære og brugte mærker. Du har intet at være nervøs over.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2012

Troldemommi

modesty skriver:

Altså Römer er et af de mest populære og brugte mærker. Du har intet at være nervøs over.

okay tak :-)

Anmeld

18. august 2012

Tanjadamgaard

Monica P skriver:

ok ja måske det kan hjælpe med at afgøre sagen.

Monica

Ja, så du vil nemt kunne se om flamingoen og selen osv er ødelagt - håber da stolen kan bruges, det lyder da absolut som et fund! 

Anmeld

18. august 2012

Troldemommi

Tanjadamgaard skriver:

Ja, så du vil nemt kunne se om flamingoen og selen osv er ødelagt - håber da stolen kan bruges, det lyder da absolut som et fund! 

ja jeg syntes også det er meget billigt, og jeg vil være ked af at afvise en stol min mor bare gerne vil give sit barnebarn men nu får jeg se, jeg skal nok tjekke den grundigt :-)

Monica

Anmeld

18. august 2012

Tanjadamgaard

Monica P skriver:

ja jeg syntes også det er meget billigt, og jeg vil være ked af at afvise en stol min mor bare gerne vil give sit barnebarn men nu får jeg se, jeg skal nok tjekke den grundigt :-)

Monica

Ja, det kan jeg godt forstå   

Anmeld

18. august 2012

Silas&Mille

Den mindste autostol vi har er købt brugt og den fejler intet.

Vi snakkede personligt med sælgeren og havde en rigtig god fornemmelse af at de talte sandt om at den ikke havde været med i et uheld.

Så hvis din mor kender og stoler på sælger, synes jeg I skal være glade for et SÅ godt køb

Anmeld

18. august 2012

Skouboe

Britax/Römer er en uhyre populær stol og ligger som regel i toppen af diverse tests, og al betrækket og selerne kan tages af og vaskes, så jeg synes ikke at du skal være specielt bekymret.

Det eneste jeg kan forestille mig kan være et problem (forudsat at stolen ikke har synlige skader) er at den er for gammel til at have det EC mærke som en anden henviser til tidligere i tråden, og så er den ulovlig at køre med (selvom det ikke gøre den mindre sikker - det er bare EU papir-nusseri)

Anmeld

19. august 2012

Troldemommi

Silas&Mille skriver:

Den mindste autostol vi har er købt brugt og den fejler intet.

Vi snakkede personligt med sælgeren og havde en rigtig god fornemmelse af at de talte sandt om at den ikke havde været med i et uheld.

Så hvis din mor kender og stoler på sælger, synes jeg I skal være glade for et SÅ godt køb

ja nu får vi se, jeg stoler også på en person min mor stoler på og det er trods alt de færreste der er ud i trafikuheld, det er nok nærmere om den opfylder de sikkerhedskrav som jeg kan høre der er :-)

Monica

Anmeld

19. august 2012

Troldemommi

Skouboe skriver:

Britax/Römer er en uhyre populær stol og ligger som regel i toppen af diverse tests, og al betrækket og selerne kan tages af og vaskes, så jeg synes ikke at du skal være specielt bekymret.

Det eneste jeg kan forestille mig kan være et problem (forudsat at stolen ikke har synlige skader) er at den er for gammel til at have det EC mærke som en anden henviser til tidligere i tråden, og så er den ulovlig at køre med (selvom det ikke gøre den mindre sikker - det er bare EU papir-nusseri)

tak for dit svar, jeg skal nok tjekke den grundigt man jeg tror nu den er ok jeg syntes min mor sagde at sælgeren sagde den ikke var så gammel så skulle den da helst være nyere end fra 2008 :-)

Men nu får jeg at se, ser den på mandag :-)

Monica

Anmeld

19. august 2012

An&Jo

I vores rømer der skal man ligesom vippe stolen op for at spænde den fast i bilen fordi selen jo skal ind imellem og sidde fast..
Da man så skal smække den ret hårdt tilbage for at den låser ordentligt kan der sagtens komme usynlige skader i stolen som man kun kan se ved et rigtig eftertjek, disse skader kan også opstå ved hårde opbremsninger, derfor vil jeg faktisk anbefale dig at du finder det nærmeste sted på dig der kan udføre sådan et tjek og så få det gjordt inden stolen tages i brug..

De usynlige skader er grunden til at jeg ikke kunne drømme om at købe brugt autostol, for de kan godt se rigtig fine ud men stadig være i stykker..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.