så fat dog noget!!! bliver kimet ned

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2012

Stivdie

Havde en veninde, der også var udsat for det der af et teleselskab. Vær forberedt på, at de en dag skriver/ringer og oplyser dig om at du skal betale dem en masse penge for et abonnement (du ikke har tegnet), som de siger de har din underskrift på.
De kan godt gå så vidt, at de truer dig med retsag, men hvis du ved du ikke har skrevet under på noget, så bed dem om at maile den underskrevne aftale til dig og ellers bare fortæl dem, at I ses i retten. De kan være MEGET aggressive!!

Jeg har selv haft success med bare at bede dem om at slette mig fra deres liste, da jeg ikke var interesseret, så det kunne være en mulighed? Og ja mailsne plejer at have et link i bunden for afmelding.

Håber det kører sig for dig, for de er virkelig irriterende!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2012

pemiro

Maja84 skriver:

HAha ja kunne være jeg skulle prøve, har før meldt til konkurrencer og var måske maks 3-4 opkald ialt her er Det minimum 10 opkald om dagen, Men så jeg også heldig

Det var også noget i den stil jeg var udsat for... Og det var pga babypakken fra babysam :/
Men de blev så hurtigt trætte af mig haha... Man skal ikke fu**e med en gravid

Anmeld

18. august 2012

Princesspigen

Maja84 skriver:

Nu har jeg sgu fået nok.

Jeg har tilmeldt mig en konkurrence hvor man giver lov til sponsorer kan ringe med tilbud. Det Er helt ok i sig selv, men de ringer sgu på alle tider af døgnet, og har kimet mig ned.

Jeg bliver ringet op næsten konstant fra tidlig morgen til sen aften, og i weekender. Har man ikke tid, snakker de bare videre, og lægger man på ringer de igen. Får over 100 spam mails mere om dagen end jeg plejer. Blokerer jeg, ændres der lidt i adressen. Amen er der ikke grænser.
Takkede ja til at skifte til nyt mobil abb fra Telia til telenor, og hverken fra tdc eller onfone blev det accepteret, for jeg kunne jo stadig nå at skifte, så fat dog nej tak.

Der er simpelthen grænser, det er så vidt jeg vil kalde det chikane frem for sponsorer som ringer med tilbud

Aldrig oplevet noget lignende, og jo har jo selv takket ja, men kunne de ikke holde sig til normalt tidsrum og ikke ringe efter kl 8 om aftenen, og accepterer man har takket ja til andres tilbud, kan jo ikke have 4 selskaber, og selv tv ville de prakke os på

Det mest latterlige, tdc prøvede meget ihærdigt, med internet og fastnet, vi var tilfredse, men hun snakkede og snakkede og ville sælge, og vide hvem vores udbyder var. Spurgte til sidst manden, og viste sig vi havde tdc, hvorfor fanden ringer hun så når vi i forvejen er kunde hos dem

Det Er simpelthen bare FOR MEGET

kan SÅ meget følge dig..

var i december sidste år med i en ligende en på facebook hvor jeg os takkede ja til sponsere måtte ringe..

men stadig en dag IDAG (altså august måned) ringer de STADIG med den undskyldning at jeg jo har givet dem lov..  har enda overvejet at skifte nummer fordi jeg er så træt af dem..

Anmeld

20. august 2012

Kløver

pemiro skriver:

Det var også noget i den stil jeg var udsat for... Og det var pga babypakken fra babysam :/
Men de blev så hurtigt trætte af mig haha... Man skal ikke fu**e med en gravid

Jeg har fået den 2 gange, den ene gang blev jeg slet ikke ringet op, den anden gang fik jeg vist 1 eller 2 opkald

Anmeld

20. august 2012

Kløver

Princesspigen skriver:

ACuBurBurdBurdehgogodgodtononokomiogså

kan SÅ meget følge dig..

var i december sidste år med i en ligende en på facebook hvor jeg os takkede ja til sponsere måtte ringe..

men stadig en dag IDAG (altså august måned) ringer de STADIG med den undskyldning at jeg jo har givet dem lov..  har enda overvejet at skifte nummer fordi jeg er så træt af dem..

Burde godt nok også være grænser for hvor længe sådan noget "må" gælde :0

Anmeld

20. august 2012

Princesspigen

Maja84 skriver:

Burde godt nok også være grænser for hvor længe sådan noget "må" gælde :0

ja syndes jeg jo os.. og fx hvilke tidspunker de må ringe på som du selv nævner

Anmeld

20. august 2012

Clisolka

pemiro skriver:

Åhhh been there!!!
Jeg gjorde det, at jeg sagde til familie og venner, at hvis jeg ikke tog den skulle de blot ringe lige efter igen (hvis de ringede med ukendt eller et nyt nr fx, så jeg ikke vidste hvem de var).
På den måde svarede jeg jo ikke mobilen når evt sælgere ringede, og tror der gik en måned, så stoppede de med at ringe og har ikle hørt noget i et halvt år nu..

Hvis jeg så endelig kom i kontakt med en sælger, lod jeg den bare fyre hele deres pløre af, og så sagde jeg tilsidst: jeg er ikke interesseret, men tak for tilbuddet. Hav en god dag, hej hej... Og så lagde jeg på
Tror de blev mere trætte af mig end je var af dem heeh

Det samme sagde jeg til familie og venner - ring igen... Min mobil har også været overophedet af alle de opkald fra telemarkingssælgere - nu har der været fred i laaaaaang tid 

Anmeld

20. august 2012

Kløver

Princesspigen skriver:

bblbleblevi

ja syndes jeg jo os.. og fx hvilke tidspunker de må ringe på som du selv nævner

Ja blev i dag ringet op,ved 6 tiden. Lige inden maden skulle på bordet

Anmeld

20. august 2012

Kløver

Babymor2010 skriver:

ddaomiog

Det samme sagde jeg til familie og venner - ring igen... Min mobil har også været overophedet af alle de opkald fra telemarkingssælgere - nu har der været fred i laaaaaang tid 

Dejligt, må håbe jeg også en dag får fred for dem

Anmeld

20. august 2012

Princesspigen

Maja84 skriver:

Ja blev i dag ringet op,ved 6 tiden. Lige inden maden skulle på bordet

irriterende tidspunkt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.