Nu har jeg sgu fået nok.
Jeg har tilmeldt mig en konkurrence hvor man giver lov til sponsorer kan ringe med tilbud. Det Er helt ok i sig selv, men de ringer sgu på alle tider af døgnet, og har kimet mig ned.
Jeg bliver ringet op næsten konstant fra tidlig morgen til sen aften, og i weekender. Har man ikke tid, snakker de bare videre, og lægger man på ringer de igen. Får over 100 spam mails mere om dagen end jeg plejer. Blokerer jeg, ændres der lidt i adressen. Amen er der ikke grænser.
Takkede ja til at skifte til nyt mobil abb fra Telia til telenor, og hverken fra tdc eller onfone blev det accepteret, for jeg kunne jo stadig nå at skifte, så fat dog nej tak.
Der er simpelthen grænser, det er så vidt jeg vil kalde det chikane frem for sponsorer som ringer med tilbud
Aldrig oplevet noget lignende, og jo har jo selv takket ja, men kunne de ikke holde sig til normalt tidsrum og ikke ringe efter kl 8 om aftenen, og accepterer man har takket ja til andres tilbud, kan jo ikke have 4 selskaber, og selv tv ville de prakke os på
Det mest latterlige, tdc prøvede meget ihærdigt, med internet og fastnet, vi var tilfredse, men hun snakkede og snakkede og ville sælge, og vide hvem vores udbyder var. Spurgte til sidst manden, og viste sig vi havde tdc, hvorfor fanden ringer hun så når vi i forvejen er kunde hos dem
Det Er simpelthen bare FOR MEGET
Anmeld