så fat dog noget!!! bliver kimet ned

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.549 visninger
21 svar
0 synes godt om
18. august 2012

Kløver

Nu har jeg sgu fået nok.

Jeg har tilmeldt mig en konkurrence hvor man giver lov til sponsorer kan ringe med tilbud. Det Er helt ok i sig selv, men de ringer sgu på alle tider af døgnet, og har kimet mig ned.

Jeg bliver ringet op næsten konstant fra tidlig morgen til sen aften, og i weekender. Har man ikke tid, snakker de bare videre, og lægger man på ringer de igen. Får over 100 spam mails mere om dagen end jeg plejer. Blokerer jeg, ændres der lidt i adressen. Amen er der ikke grænser.
Takkede ja til at skifte til nyt mobil abb fra Telia til telenor, og hverken fra tdc eller onfone blev det accepteret, for jeg kunne jo stadig nå at skifte, så fat dog nej tak.

Der er simpelthen grænser, det er så vidt jeg vil kalde det chikane frem for sponsorer som ringer med tilbud

Aldrig oplevet noget lignende, og jo har jo selv takket ja, men kunne de ikke holde sig til normalt tidsrum og ikke ringe efter kl 8 om aftenen, og accepterer man har takket ja til andres tilbud, kan jo ikke have 4 selskaber, og selv tv ville de prakke os på

Det mest latterlige, tdc prøvede meget ihærdigt, med internet og fastnet, vi var tilfredse, men hun snakkede og snakkede og ville sælge, og vide hvem vores udbyder var. Spurgte til sidst manden, og viste sig vi havde tdc, hvorfor fanden ringer hun så når vi i forvejen er kunde hos dem

Det Er simpelthen bare FOR MEGET

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2012

Solstrålebørn

Hvis det havde været meget, så havde jeg blokeret for nummeret.... 

Er nu heller ikke en som tilmelder mig noget hvor man giver dimser lov til at ringe.. 

Anmeld

18. august 2012

Kløver

Solstrålebørn skriver:

Hvis det havde været meget, så havde jeg blokeret for nummeret.... 

Er nu heller ikke en som tilmelder mig noget hvor man giver dimser lov til at ringe.. 

Ville jeg også gerne men de ringer fra ukendt nummer godt nok ved at være for meget

Anmeld

18. august 2012

Dustmuz

Dem som ringer til dig er ikke Firmaerne selv..
Det er det som hedder et Telemarketing firma..

dvs at de ansatte for en liste med numre, navne, adresser, ja ALT hvad du har indtastet i en konkurrence..
og så skal de ellers bare forsøge at sælge dig noget..

ulempen er at de har det som hedder Dynamiske telefonnumre..
Et telemarketing firma har måske 100 numre de ringer fra, men 200 sælgere..
Og den samme sælger kan sagtens nå at bruge 4 forskellige telefon numre (når personen ringer ud)
hvad emails angår, da kan du bare klikke på det link der er i bunden af emailen (det står ofte med småt) at du vil afmeldes

Anmeld

18. august 2012

Solstrålebørn

Maja84 skriver:

Ville jeg også gerne men de ringer fra ukendt nummer godt nok ved at være for meget

Jeg har da blokeret for ukendt nummer på min smartphone for en tid... Kommer selvfølgelig an på hvilken tlf du har... Ellers kan man hente app's ned til at blokere.. 

Anmeld

18. august 2012

pemiro

Maja84 skriver:

Nu har jeg sgu fået nok.

Jeg har tilmeldt mig en konkurrence hvor man giver lov til sponsorer kan ringe med tilbud. Det Er helt ok i sig selv, men de ringer sgu på alle tider af døgnet, og har kimet mig ned.

Jeg bliver ringet op næsten konstant fra tidlig morgen til sen aften, og i weekender. Har man ikke tid, snakker de bare videre, og lægger man på ringer de igen. Får over 100 spam mails mere om dagen end jeg plejer. Blokerer jeg, ændres der lidt i adressen. Amen er der ikke grænser.
Takkede ja til at skifte til nyt mobil abb fra Telia til telenor, og hverken fra tdc eller onfone blev det accepteret, for jeg kunne jo stadig nå at skifte, så fat dog nej tak.

Der er simpelthen grænser, det er så vidt jeg vil kalde det chikane frem for sponsorer som ringer med tilbud

Aldrig oplevet noget lignende, og jo har jo selv takket ja, men kunne de ikke holde sig til normalt tidsrum og ikke ringe efter kl 8 om aftenen, og accepterer man har takket ja til andres tilbud, kan jo ikke have 4 selskaber, og selv tv ville de prakke os på

Det mest latterlige, tdc prøvede meget ihærdigt, med internet og fastnet, vi var tilfredse, men hun snakkede og snakkede og ville sælge, og vide hvem vores udbyder var. Spurgte til sidst manden, og viste sig vi havde tdc, hvorfor fanden ringer hun så når vi i forvejen er kunde hos dem

Det Er simpelthen bare FOR MEGET

Åhhh been there!!!
Jeg gjorde det, at jeg sagde til familie og venner, at hvis jeg ikke tog den skulle de blot ringe lige efter igen (hvis de ringede med ukendt eller et nyt nr fx, så jeg ikke vidste hvem de var).
På den måde svarede jeg jo ikke mobilen når evt sælgere ringede, og tror der gik en måned, så stoppede de med at ringe og har ikle hørt noget i et halvt år nu..

Hvis jeg så endelig kom i kontakt med en sælger, lod jeg den bare fyre hele deres pløre af, og så sagde jeg tilsidst: jeg er ikke interesseret, men tak for tilbuddet. Hav en god dag, hej hej... Og så lagde jeg på
Tror de blev mere trætte af mig end je var af dem heeh

Anmeld

18. august 2012

Silas&Mille

Maja84 skriver:

Jeg deltager også i en hel del konkurrencer. 

Men jeg svare meget sjældent et ukendt/hemmeligt nummer, er det nogen der vil mig noget 'vigtig' så må de ligge en besked eller ringe fra et nummer der ikke er hemmeligt

Ringer de fra et nummer jeg synes virker lidt underligt slår jeg det op på nettet først, og hvis det så er et telemarketing firma lader jeg bare være med at tage den når de ringer. Så kan de spilde tiden på det

Anmeld

18. august 2012

Kløver

Dustmuz skriver:

pprprøprøVDem som ringer til dig er ikke Firmaerne selv..
Det er det som hedder et Telemarketing firma..

dvs at de ansatte for en liste med numre, navne, adresser, ja ALT hvad du har indtastet i en konkurrence..
og så skal de ellers bare forsøge at sælge dig noget..

ulempen er at de har det som hedder Dynamiske telefonnumre..
Et telemarketing firma har måske 100 numre de ringer fra, men 200 sælgere..
Og den samme sælger kan sagtens nå at bruge 4 forskellige telefon numre (når personen ringer ud)
hvad emails angår, da kan du bare klikke på det link der er i bunden af emailen (det står ofte med småt) at du vil afmeldes

Tak, prøver ang mail, men er nu opkaldene som er mest belastende, har fået opkald selv kl 22-23 om aftenen, er da uhøfligt at ringe så sent

Anmeld

18. august 2012

Kløver

Solstrålebørn skriver:

Jeg har da blokeret for ukendt nummer på min smartphone for en tid... Kommer selvfølgelig an på hvilken tlf du har... Ellers kan man hente app's ned til at blokere.. 

Tak jeg prøver, selvom jeg er en nød til det

Anmeld

18. august 2012

Kløver

pemiro skriver:

kuJunkunnkunnetåvaværvære

Åhhh been there!!!
Jeg gjorde det, at jeg sagde til familie og venner, at hvis jeg ikke tog den skulle de blot ringe lige efter igen (hvis de ringede med ukendt eller et nyt nr fx, så jeg ikke vidste hvem de var).
På den måde svarede jeg jo ikke mobilen når evt sælgere ringede, og tror der gik en måned, så stoppede de med at ringe og har ikle hørt noget i et halvt år nu..

Hvis jeg så endelig kom i kontakt med en sælger, lod jeg den bare fyre hele deres pløre af, og så sagde jeg tilsidst: jeg er ikke interesseret, men tak for tilbuddet. Hav en god dag, hej hej... Og så lagde jeg på
Tror de blev mere trætte af mig end je var af dem heeh

HAha ja kunne være jeg skulle prøve, har før meldt til konkurrencer og var måske maks 3-4 opkald ialt her er Det minimum 10 opkald om dagen, Men så jeg også heldig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.