Jeg er selv alene mor til 2 skønne piger..
Dog er den største 7 år hvilket jo betyder at hun kan en masse selv, men har såsandelig stadig brug for sin mor..
Altså jeg sys bestemt ikke jeg overser min store pige overhovedet.. Ingen tvivl om at der ikke er den samme tid til hende nu melina er så lille men jeg gør alt jeg kan for at hun ikke skal føle sig overset

Altså ville lyve hvis jeg sagde det ikke et hårdt !! Nogle dage er rigtig hårde!!!! Og som sagt har jeg endda en der er 7.. Så muligt det er endnu hårdere med to små børn.. Jeg ved det ikke nogen siger også at det sys de ikke det er.. Jeg ved kun at min datter tydeligvis kan mærke at hun ikke har mors fulde opmærksomhed hele dagen som før.. Til gengæld nyder vi virkelig virkelig vores hyggestunder sammen på en anden måde end før men ja igen hun et også 7
Nej det er ikke sjovt at skulle tænke på at skulle slå et barn ihjel men som en anden siger et det jo ikke et barn endnu.. Men tror også som en siger at du skal mærke efter om du føler du kam overskue at skulle tage dig af to børn alene.. Hvordan er dit bagland ? Jeg ville ihvertfald ikke ha undværet mine forældre i det her.. De er en kæmpe støtte og hjælp når man sys det hele blir lidt for hårdt..
Men igen det er kun dig selv der kan tage beslutningen og ingen andre.. Og skid hul i hvad andre muligvis mener.. Folk har altid en mening om det man gør..
Og JO man kan mere end man regner med...
Håber du finder den løsning der er bedst for DIG
Anmeld