Gravid.. aner ikk hva jeg skal gøre suk :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.719 visninger
17 svar
0 synes godt om
18. august 2012

LineSchack

Landet ligger sådan at jeg her for en uge siden fandt ud af at jeg venter mig igen. Min datter er kun lige knap 5 måneder.

Jeg er i 7 sind, var til scanning i sidste uge og fik konstateret at jeg er lige knap 5 uger henne...

Inderst inde vil jeg rigtig gerne beholde barnet, men alle fraråder mig det plus det jo er min datters far ( som også er far til dette), som slet ikk er egnet til overhovedet at have vores første barn..

Indeni ka  jeg ik klarer tanken om at slå et barn ihjel, især ikk nu hvor jeg ved hvilke fantastiske skabninger der kan komme ud af det. og kan slet ikk klarer tanken om at jeg ikk kommer til at kende barnet, alle de spark, de smukke scannings billeder og til sidste den store gevinst i at få det lille smukke uskyldige væsen ud.

A ville bare gerne ha lidt luft for alle mine spekulationer. Tak for at i gad læse med...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2012

Musen5

LineSchack skriver:

Landet ligger sådan at jeg her for en uge siden fandt ud af at jeg venter mig igen. Min datter er kun lige knap 5 måneder.

Jeg er i 7 sind, var til scanning i sidste uge og fik konstateret at jeg er lige knap 5 uger henne...

Inderst inde vil jeg rigtig gerne beholde barnet, men alle fraråder mig det plus det jo er min datters far ( som også er far til dette), som slet ikk er egnet til overhovedet at have vores første barn..

Indeni ka  jeg ik klarer tanken om at slå et barn ihjel, især ikk nu hvor jeg ved hvilke fantastiske skabninger der kan komme ud af det. og kan slet ikk klarer tanken om at jeg ikk kommer til at kende barnet, alle de spark, de smukke scannings billeder og til sidste den store gevinst i at få det lille smukke uskyldige væsen ud.

A ville bare gerne ha lidt luft for alle mine spekulationer. Tak for at i gad læse med...

Først en masse af dem.

Jeg ved godt hvad jeg selv ville gøre, men vil på ingen måde pådutte dig hvad du skal gøre.

Du skal følge dit hjerte og undskyld mig meget skide højt og flot på hvad alle andre mener, siger og tror.

Det er stadig din krop, dvs det er i sidste ende dig der bestemmer.

/Mette

Anmeld

18. august 2012

LineSchack

Musen5 skriver:

Først en masse af dem.

Jeg ved godt hvad jeg selv ville gøre, men vil på ingen måde pådutte dig hvad du skal gøre.

Du skal følge dit hjerte og undskyld mig meget skide højt og flot på hvad alle andre mener, siger og tror.

Det er stadig din krop, dvs det er i sidste ende dig der bestemmer.

/Mette

Tusind tak.

Det ved jeg også godt, men er bange for og det er også det de fleste kører på om min datter som vil være 13/14 måneder vil blive overset og føle svigt.. jeg spekulere meget på om man som alene mor kan klare to små børn. ( der er sikkert mange der kan og det tager jeg hatten af for).. Aner bare ikk hvad det rigtige er...

du pådutter mig intet, ville utrolig gerne vide det.

Tusind tak for dit svar, det betyder utrolig meget

Anmeld

18. august 2012

merethe

Profilbillede for merethe

Puha sikke noget, men jeg er sikker på, at det valg du tager er det rigtige valg, sender dig en krammer

Anmeld

18. august 2012

baby012

Puha, den situation kender jeg kun alt for godt det er på ingen måde en nem beslutning, men det eneste jeg kan sige er at du skal følge dit hjerte.. Det gjorde jeg selv, og der kommer nu kun til at være 13 måneder imellem mine børn håber du finder en løsning 

Anmeld

18. august 2012

LineSchack

merethe skriver:

Puha sikke noget, men jeg er sikker på, at det valg du tager er det rigtige valg, sender dig en krammer

tusind tak.

det håber jeg ihvertfald.

Anmeld

18. august 2012

LineSchack

Lahn11 skriver:

Puha, den situation kender jeg kun alt for godt det er på ingen måde en nem beslutning, men det eneste jeg kan sige er at du skal følge dit hjerte.. Det gjorde jeg selv, og der kommer nu kun til at være 13 måneder imellem mine børn håber du finder en løsning 

Tusind tak

Den er enorm svær, er bange for at vis jeg følger mit hjerte at fornuften så ender på et side spor. mit hjerte fortæller mig helt sikkert behold barnet.

Er du alene mor?..

er du bange for at dit ældste barn kommer til at føle svigt, ved det mindste?.

Anmeld

18. august 2012

babymus77

Åhh føler med dig jeg ville også være i tvivl!!! Følg dit hjerte, og tænk ikke så meget over de bliver tætte alders mæssigt!!! Hvis du vælger bebs skal du nok klare det!!!!  Valget du træffer er det rigtige for dig...:-) knus Anne 

Anmeld

18. august 2012

baby012

LineSchack skriver:

Tusind tak

Den er enorm svær, er bange for at vis jeg følger mit hjerte at fornuften så ender på et side spor. mit hjerte fortæller mig helt sikkert behold barnet.

Er du alene mor?..

er du bange for at dit ældste barn kommer til at føle svigt, ved det mindste?.

Det er jeg heldigvis ikke mere nej, har en ny kæreste som ikke er bio far til mit barn, nej det er jeg ikke bange for (: jeg og min søster har kun 15 måneder imellem os, og jeg har simpelthen været så glad for at have hende så tæt på mig altid, der var altid en som forstod mig, en ven for livet fordi vi jo havde mange tætte venner sammen, så det har bare været skønt altid, og er glad for at jeg kan give mine børn det samme (: 

Anmeld

18. august 2012

Musen5

LineSchack skriver:

Tusind tak.

Det ved jeg også godt, men er bange for og det er også det de fleste kører på om min datter som vil være 13/14 måneder vil blive overset og føle svigt.. jeg spekulere meget på om man som alene mor kan klare to små børn. ( der er sikkert mange der kan og det tager jeg hatten af for).. Aner bare ikk hvad det rigtige er...

du pådutter mig intet, ville utrolig gerne vide det.

Tusind tak for dit svar, det betyder utrolig meget

Personlig ville jeg beholde det, da jeg ikke mener det er min opgave at lege gud.

/Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.