brug for et råd!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2012

mulle85

Princesspigen skriver:

det niver mere end det gør ondt..

de første måneder har jeg fået sat i fødder, ben og arme.. det har taget toppen af kvalmen igennem en lang periode..

men jeg skiftede så jm da der var en tættere på der ved nemmere at komme til, og hun har valgt at sætte nåle i øret på mig.. det gør lidt mere ondt at få sat sådan 5 nåle i hver øre men hold da k..... en forskeld  efter første behandling stoppede min opkast og kvalme næsten.. nu har jeg haft 2 behandlinger og har yderst sjældent kvalme og kaster slet ikke op mere..

jeg syndes klart det er det hele værd!!!

og skal lige siges jeg er altså bange for nåle

men de nåle de bruger er meget små og tynde.. de første mange gange havde jeg altid en med til at holde i hånden når de blev sat.. men ellers så kikkr jeg væk så jeg ikke kan se nålene  

jamen det burde da klart overvejes, det vildeste der sker er jodet måske ikke virker, men så har man i det mindste givet det forsøget jo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2012

Princesspigen

mulle85 skriver:

jamen det burde da klart overvejes, det vildeste der sker er jodet måske ikke virker, men så har man i det mindste givet det forsøget jo

jeg ville klart give det et forsøg hvis jeg var dig..  

jeg fik mit liv tilbage  og nej graviditet er ikke en sygdom men det føles ind i mellem sådan med så meget opkast og kvalme

Anmeld

19. august 2012

mulle85

Princesspigen skriver:

jeg ville klart give det et forsøg hvis jeg var dig..  

jeg fik mit liv tilbage  og nej graviditet er ikke en sygdom men det føles ind i mellem sådan med så meget opkast og kvalme

vil prøve og høre min læge ad om det i hvertfald

du har fuldstændig ret, det kan være ubehageligt og slet ik sjovt

Anmeld

19. august 2012

Princesspigen

mulle85 skriver:

vil prøve og høre min læge ad om det i hvertfald

du har fuldstændig ret, det kan være ubehageligt og slet ik sjovt

jeg går igennem min jm.. jeg ved ik hvornår du skal til jm igen men der er nok størst chance igennem hende for tror bare lægen sender dig til din jm..

er ikke sikker

Anmeld

19. august 2012

Troldemommi

mulle85 skriver:

på Mandag er jeg 30 uger henne, har gemmen det meste af min graviditet døjet med kvalme, dog stoppede mine opkastninger efter uge 12 og har stort set ikke været der siden, desværre er de nu vent tilbage, det er vel meget almindeligt eller?

nogle der har nogle råd, noget bestemt mad man evt ku prøve, hvis jeg drikker vand de her dage kommer det retur igen med det samme!!

hjælp!!

du kan prøve rå kartofler, dem spiste jeg meget under min graviditet og de stoppede tit min kvalme :-)

Monica

Anmeld

19. august 2012

mulle85

Princesspigen skriver:

jeg går igennem min jm.. jeg ved ik hvornår du skal til jm igen men der er nok størst chance igennem hende for tror bare lægen sender dig til din jm..

er ikke sikker

skal jeg her om nogle uger igen, så kan prøve og høre hende der jo!!

Anmeld

19. august 2012

mulle85

Monica P skriver:

du kan prøve rå kartofler, dem spiste jeg meget under min graviditet og de stoppede tit min kvalme :-)

Monica

det må jeg jo prøve, det skader jo ikke!!

Anmeld

19. august 2012

Princesspigen

mulle85 skriver:

skal jeg her om nogle uger igen, så kan prøve og høre hende der jo!!

ellers så prøv at ringe til hende i hendes telefon tid  

Anmeld

19. august 2012

mulle85

Princesspigen skriver:

ellers så prøv at ringe til hende i hendes telefon tid  

det var ogsåen ide og prøve det jo

Anmeld

19. august 2012

Princesspigen

mulle85 skriver:

det var ogsåen ide og prøve det jo

hihi ja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.