brug for et råd!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.202 visninger
20 svar
0 synes godt om
18. august 2012

mulle85

på Mandag er jeg 30 uger henne, har gemmen det meste af min graviditet døjet med kvalme, dog stoppede mine opkastninger efter uge 12 og har stort set ikke været der siden, desværre er de nu vent tilbage, det er vel meget almindeligt eller?

nogle der har nogle råd, noget bestemt mad man evt ku prøve, hvis jeg drikker vand de her dage kommer det retur igen med det samme!!

hjælp!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2012

Princesspigen

mulle85 skriver:

på Mandag er jeg 30 uger henne, har gemmen det meste af min graviditet døjet med kvalme, dog stoppede mine opkastninger efter uge 12 og har stort set ikke været der siden, desværre er de nu vent tilbage, det er vel meget almindeligt eller?

nogle der har nogle råd, noget bestemt mad man evt ku prøve, hvis jeg drikker vand de her dage kommer det retur igen med det samme!!

hjælp!!

du skal nok bare prøve at eksperimentere lidt.. det gjorde jeg..

jeg havde kvalme og opkast fra uge 7 til 27.. desværre fandt jeg ikke andet end arkopunktur der hjalp mig..

måske det var værd at overveje ?

jeg prøvede flere forskellige multi og b vatiminer uden held os..

vand var noget af det værdste her.. ku jeg ikke drikke uden at få voldsom kvalme.. så prøv nogle andre væsker måske du finder noget du kan drikke

Anmeld

19. august 2012

mulle85

Princesspigen skriver:

du skal nok bare prøve at eksperimentere lidt.. det gjorde jeg..

jeg havde kvalme og opkast fra uge 7 til 27.. desværre fandt jeg ikke andet end arkopunktur der hjalp mig..

måske det var værd at overveje ?

jeg prøvede flere forskellige multi og b vatiminer uden held os..

vand var noget af det værdste her.. ku jeg ikke drikke uden at få voldsom kvalme.. så prøv nogle andre væsker måske du finder noget du kan drikke

indtil videre har jeg ku holde toast, banan og cola nede, ikke det sundeste men kan jo ikke gøre så meget ved det

gør det akupontur egenlig ikke ondt eller?

Anmeld

19. august 2012

tarkoflen

mulle85 skriver:

indtil videre har jeg ku holde toast, banan og cola nede, ikke det sundeste men kan jo ikke gøre så meget ved det

Jeg har kvalme på grund af endometriose, og det har akupunktur hjulpet rigtig meget på! Det gør ikke ondt at få akupunktur, i hvert fald ikke det jeg fik for kvalme...

Jeg har fået for endo også, og det har gjort lidt ondt lige da hun stak nålen i, men det er så kort tid, at det ikke betyder det store...

Sodavandsis hjælper også mig... For ikke at få alt for mange, har jeg nogle gange frosset saftevand ned i isterningeposer, sådan en isterning er nok

Håber du snart slipper for kvalmen igen, for det er altså for irriterende

Anmeld

19. august 2012

mulle85

tarkoflen skriver:

Jeg har kvalme på grund af endometriose, og det har akupunktur hjulpet rigtig meget på! Det gør ikke ondt at få akupunktur, i hvert fald ikke det jeg fik for kvalme...

Jeg har fået for endo også, og det har gjort lidt ondt lige da hun stak nålen i, men det er så kort tid, at det ikke betyder det store...

Sodavandsis hjælper også mig... For ikke at få alt for mange, har jeg nogle gange frosset saftevand ned i isterningeposer, sådan en isterning er nok

Håber du snart slipper for kvalmen igen, for det er altså for irriterende

tak for dit svar

jamen det ku da godt ske man sku prøve det, det er et forsøg værd i hvertfald, for det kvalme og opkast er ikke sjovt, og der er jo lidt tid endnu før han kommer ud!!

Anmeld

19. august 2012

Mamalou

Jeg sørgede for at spise ofte, det holdte den væreste kvalme væk. Jeg kunne spise ristet toastbrød med smør og kakao. Jeg spiste også lidt syltet ingefær og det hjalp også

Jeg håber snart du slipper igen, der er ikke noget værre end kvalme

Vh. Louise

Anmeld

19. august 2012

mulle85

Mamalou skriver:

Jeg sørgede for at spise ofte, det holdte den væreste kvalme væk. Jeg kunne spise ristet toastbrød med smør og kakao. Jeg spiste også lidt syltet ingefær og det hjalp også

Jeg håber snart du slipper igen, der er ikke noget værre end kvalme

Vh. Louise

det må jeg prøve!!

må prøve forskellige ting og se om det bliver nede, men ja den er dælme ikke sjov den kvalme der puha!!

Anmeld

19. august 2012

Mamalou

mulle85 skriver:

det må jeg prøve!!

må prøve forskellige ting og se om det bliver nede, men ja den er dælme ikke sjov den kvalme der puha!!

Nej det er ikke sjovt. Du kan købe syltet ingefær på glas. Jeg synes fed mad ofte gav mere kvalme, så måske du skal prøve at undgå. 

Anmeld

19. august 2012

mulle85

Mamalou skriver:

Nej det er ikke sjovt. Du kan købe syltet ingefær på glas. Jeg synes fed mad ofte gav mere kvalme, så måske du skal prøve at undgå. 

det er i hvertfald et forsøg værd!!

Anmeld

19. august 2012

Princesspigen

mulle85 skriver:

det niver mere end det gør ondt..

de første måneder har jeg fået sat i fødder, ben og arme.. det har taget toppen af kvalmen igennem en lang periode..

men jeg skiftede så jm da der var en tættere på der ved nemmere at komme til, og hun har valgt at sætte nåle i øret på mig.. det gør lidt mere ondt at få sat sådan 5 nåle i hver øre men hold da k..... en forskeld  efter første behandling stoppede min opkast og kvalme næsten.. nu har jeg haft 2 behandlinger og har yderst sjældent kvalme og kaster slet ikke op mere..

jeg syndes klart det er det hele værd!!!

og skal lige siges jeg er altså bange for nåle

men de nåle de bruger er meget små og tynde.. de første mange gange havde jeg altid en med til at holde i hånden når de blev sat.. men ellers så kikkr jeg væk så jeg ikke kan se nålene  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.