line!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

286 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. maj 2009

ka li ja

hvorfor har du et hus under dit billede??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2009

linemus

Ja, det ved jeg sørme ik... Mener da ikke, jeg har skrevet hjemmeside på min profil. Må lige undersøge det...

Anmeld

14. maj 2009

linemus

Nå, men det havde jeg så. Derfor

Anmeld

14. maj 2009

ka li ja

linemus skriver:

Ja, det ved jeg sørme ik... Mener da ikke, jeg har skrevet hjemmeside på min profil. Må lige undersøge det...

altså du har skrevet din hjemmeside adr eller hvad? eller har du lavet en ny??

Anmeld

14. maj 2009

ka li ja

haha eg vil gerne ha en link til jeres billedegalleri, eftersom jeres hjemmeside er på standby hihi

Anmeld

14. maj 2009

linemus

Ja, altså på min profil (hvis du klikker på mit billede), står min hjemmeside - den har jeg vel tastet ind et eller andet sted. Og så får man et lille hus, så andre kan klikke sig direkte derhen. Prøv det prøv det

Anmeld

14. maj 2009

linemus

ka li ja skriver:

haha eg vil gerne ha en link til jeres billedegalleri, eftersom jeres hjemmeside er på standby hihi

Pis... jeg kan aldrig huske, hvad siden hedder 

Men der mangler så også billeder fra november og frem, så den er ikke så aktuel. Du er forresten den første der spørger (siger lidt om min popularitet i verden 

Du skal nok få den - lige pludselig...

Anmeld

14. maj 2009

ka li ja

hahahaha ja jeg hører heller ikke fra folk mere ang vores hjemmeside.. den har også været i stå, meget meget længe!!! ups.. men ingen savner den åbenbarrt hihi

Anmeld

14. maj 2009

linemus

Jeg forstår ikke folk. Hvad kan være mere spændende end at se et utal af billeder fra vores utroligt interessante liv??!??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.