Nu må jeg hellere fortælle om vores bryllup i lørdags...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.024 visninger
13 svar
0 synes godt om
14. maj 2009

Tut

Hej Piger,

Nu må jeg hellere fortælle om vores dejlige bryllup i lørdags.

Det startede fredag kl. 12 da min mor og mig kørte hjemmefra. Vi kørte til Hillerød og hentede bryllupskagen og kørt derefter til Sørup Herregår, hvor vi afleverede den til køkkenet. Så gik vi op i suiten og hængte kjolen op og lige fik en tår vand. Derefter kørte vi til næstved og spiste på en skøn italiens restaurante. Derefter skulle vi lige mødes med stylisten der plukkede øjenbryn og kom neglelak på. Da vi kom tilbage på sørup herregård fik jeg de smukkeste perleøreringe af min mor, som jeg havde på om lørdagen.

Lørdag morgen startede min mor og mig med lækker morgenmad på Sørup Herregård. Kl. 10 kom stylisten der straks gik i gang med min mor, og derefter min brudepige og så mig. Kl. 15:30 var vi flotte og turen gik til kirken.

Da vi kom tilbage til sørup herregård efter at være blevet gift fik vi taget billeder i parken og ved søen. Så satte vi os til bords og fik det dejligste mad.

Kl 21, fik jeg ordret, hvor jg sagde et par enkelte ord til min mand, hvorefter jeg sang første vers af "hvad nu hvis" - som jeg sluttede af med ordene "det lød ikke godt, det er der en der kan gøre meget bedre" - og ind kommer ALEX.... I tror at Christian tabte kæben  Ja det gjorde alle gæsterne faktisk.

Han sang "hvad nu hvis" og "so beautiful" acapella, og det lød SÅ fantastisk.

Derefter spiste vi det sidste, dansede brudevals, spise bryllupskage og så blev folk ellers fulde og dansede natten lang..

Vi havde den mest fantastiske dag - lige som jeg altid havde drømt om

Knus tut

Der følger lige lidt bileder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2009

Tut

Her er lige lidt af min brudepige's hår og mit hår efter stylisten har været igang, vi var så fine  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. maj 2009

ka li ja

ok det lyder så også lige som den PERFEKTE dag!!! wow

og hvordan kommer alex bare fisende ind?? er han din homie?
fuck en fed overraskelse.. og lidt en godte at lurer på.. selvom man er nygift

og fuck i ser godt ud!!!

Anmeld

14. maj 2009

Tut

ka li ja skriver:

ok det lyder så også lige som den PERFEKTE dag!!! wow

og hvordan kommer alex bare fisende ind?? er han din homie?
fuck en fed overraskelse.. og lidt en godte at lurer på.. selvom man er nygift

og fuck i ser godt ud!!!

Nej jeg havde booket ham... Men det var en overraskelse til Christian, sa det ar kun få veninder der kendte til det. Og de hjalp med med at sende ham ind på det rigtige tidspunkt, da jeg havde sunget.

Det var så perfekt.

Anmeld

14. maj 2009

ka li ja

Tut skriver:

Nej jeg havde booket ham... Men det var en overraskelse til Christian, sa det ar kun få veninder der kendte til det. Og de hjalp med med at sende ham ind på det rigtige tidspunkt, da jeg havde sunget.

Det var så perfekt.

nå ja men man kunne jo aldrig vide!!
I kjøvenhavnere, er sgu så åbenmundede, så man kunne jo aldrig vide om han var tæt

Anmeld

14. maj 2009

linemus

Hold da helt op, en fantastisk og perfekt weekend. Jeg får helt gåsehud, når du beskriver dagen. Det er så fedt, du fik fat i Alex - jeg gad godt have været en flue på væggen og se reaktionerne i salen   Og sikke et fantastisk hår du har

Anmeld

14. maj 2009

Ny mor

Wau, Tut, sikke en drømmedag.........kan man bare sådan lige booke Alex - må have været en total fantastisk overraskelse  

Sejt, du selv holdt tale inden 

Kh Birgitte

Anmeld

14. maj 2009

Kaufie

Det er da uden tvivl en dag/aften/weekend I aldrig glemmer

Vildt med ham Alex - var det ikke sindsygt dyrt??

Og flot flot hår!!

Anmeld

14. maj 2009

Tut

Kaufie skriver:

Det er da uden tvivl en dag/aften/weekend I aldrig glemmer

Vildt med ham Alex - var det ikke sindsygt dyrt??

Og flot flot hår!!

Jo han kostede 14.000 kr. for at synge 2 sange - Men det var det hele værd.

Og "ny mor" Jeg bookede han gennem hans manager, KML group.

Han var så fantastisk - Og jeg fik bare en ordelig krammer af ham da han var færdig

Anmeld

14. maj 2009

ka li ja

ja jeg ville sgu nok også kræve en krammer.. eller lidt snav for 14000!! haha
men så længe det var en fantastisk dag og man ikke behøver tænke på penge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.