Hej Piger,
Nu må jeg hellere fortælle om vores dejlige bryllup i lørdags.
Det startede fredag kl. 12 da min mor og mig kørte hjemmefra. Vi kørte til Hillerød og hentede bryllupskagen og kørt derefter til Sørup Herregår, hvor vi afleverede den til køkkenet. Så gik vi op i suiten og hængte kjolen op og lige fik en tår vand. Derefter kørte vi til næstved og spiste på en skøn italiens restaurante. Derefter skulle vi lige mødes med stylisten der plukkede øjenbryn og kom neglelak på. Da vi kom tilbage på sørup herregård fik jeg de smukkeste perleøreringe af min mor, som jeg havde på om lørdagen.
Lørdag morgen startede min mor og mig med lækker morgenmad på Sørup Herregård. Kl. 10 kom stylisten der straks gik i gang med min mor, og derefter min brudepige og så mig. Kl. 15:30 var vi flotte og turen gik til kirken.
Da vi kom tilbage til sørup herregård efter at være blevet gift fik vi taget billeder i parken og ved søen. Så satte vi os til bords og fik det dejligste mad.
Kl 21, fik jeg ordret, hvor jg sagde et par enkelte ord til min mand, hvorefter jeg sang første vers af "hvad nu hvis" - som jeg sluttede af med ordene "det lød ikke godt, det er der en der kan gøre meget bedre" - og ind kommer ALEX.... I tror at Christian tabte kæben

Ja det gjorde alle gæsterne faktisk.
Han sang "hvad nu hvis" og "so beautiful" acapella, og det lød SÅ fantastisk.
Derefter spiste vi det sidste, dansede brudevals, spise bryllupskage og så blev folk ellers fulde og dansede natten lang..
Vi havde den mest fantastiske dag - lige som jeg altid havde drømt om

Knus tut
Der følger lige lidt bileder.
Anmeld