Endelig!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.287 visninger
19 svar
0 synes godt om
18. august 2012

AnthonsMor

Nu fik jeg endelig det langt ventede brev fra Regionshospitalet Viborg.. Jeg skal til NF på mandag! Og jeg glæder mig bare helt vildt!

Nogle siger de kan mærke toppen af livmoderen nu, hvor jeg er 12+2, men jeg kan ikke helt selv finde den, kan det være fordi jeg er overvægtig og der er andet der lige "dækker" for den?

Jeg er vildt spændt på at se hvordan vores baby har det, og glæder mig helt sikkert til at få et par billeder med hjem!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2012

Frk. Himmelblå

Riixen90 skriver:

Nu fik jeg endelig det langt ventede brev fra Regionshospitalet Viborg.. Jeg skal til NF på mandag! Og jeg glæder mig bare helt vildt!

Nogle siger de kan mærke toppen af livmoderen nu, hvor jeg er 12+2, men jeg kan ikke helt selv finde den, kan det være fordi jeg er overvægtig og der er andet der lige "dækker" for den?

Jeg er vildt spændt på at se hvordan vores baby har det, og glæder mig helt sikkert til at få et par billeder med hjem!

Dejligt!

Jeg har aldrig kunnet mærke noget som helst, og jeg er bestemt ikke overvægtig. Men det lyder da meget sandsynligt at ekstra fedt ikke gør det nemmere heller!

Anmeld

18. august 2012

Camilla30

Hej Hvor dejligt, det bliver ern stor oplevelse for jer. Jeg har heller aldrig kunnet mærke toppen af livmoderen (og er også lidt buttet på maven), men det kunne både læge og jordemoder sagtens, du kan få en af dem til at hjælpe dig med at mærke ved en undersøgelse. Pøj pøj med NF 

Anmeld

18. august 2012

AnthonsMor

Frk. Himmelblå skriver:

Dejligt!

Jeg har aldrig kunnet mærke noget som helst, og jeg er bestemt ikke overvægtig. Men det lyder da meget sandsynligt at ekstra fedt ikke gør det nemmere heller!

Det kan jo også være forskelligt fra kvinde til kvinde, hvor nemt det er at mærke

Anmeld

18. august 2012

AnthonsMor

Camilla30 skriver:

Hej Hvor dejligt, det bliver ern stor oplevelse for jer. Jeg har heller aldrig kunnet mærke toppen af livmoderen (og er også lidt buttet på maven), men det kunne både læge og jordemoder sagtens, du kan få en af dem til at hjælpe dig med at mærke ved en undersøgelse. Pøj pøj med NF 

Ja det bliver så vildt! Jeg glæder mig til at se om alt er i orden.. Men har hørt lidt om, at hvis fosteret er gået til grunde så stopper ens symptomer lidt, og jeg har altså det skide dårligt HVER dag - så der burde ikke være noget galt..

Ja det kan de sikkert, men så længe jeg kan se på scanningsbilleder at baby har det godt, så er det også ligemeget om jeg kan mærke det endnu eller ej

Anmeld

18. august 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78
Riixen90 skriver:

Det bliver spændende på mandag Jeg tror sagtens, det kan være forskelligt fra kvinde til kvinde - er nu gravid for 3. gang og kan sagtens mærke min livmoder - jeg er også overvægtig

Jeg kan simpelthen ikke huske, om jeg kunne mærke den på samme tidspunkt i min første graviditet... Men når du skal til jm eller lægen, så få dem til at vise dig, hvordan du mærker den

Kh Carina

/ Taco78 

Anmeld

18. august 2012

Tona

Riixen90 skriver:

Årh hvor fedt. Endelig kom brevet

Jeg kan heller ikke mærke min livmoder som sådan denne gang (uge 11 nu) hvilket jeg har kunnet da jeg ventede Amanda på dette tidspunkt, men jeg tror at det er fordi jeg har taget meget på siden. Så jo jeg tror at overvægt kan have noget at sige  Jeg ved at en jordemor sagde til mig engang at hvis en kvinde er overvægtig kan det være sværere at størrelsesbedømme barnet ud fra livmoderens størrelse i alt fald.

Anmeld

18. august 2012

AnthonsMor

Taco78 skriver:

Det bliver spændende på mandag Jeg tror sagtens, det kan være forskelligt fra kvinde til kvinde - er nu gravid for 3. gang og kan sagtens mærke min livmoder - jeg er også overvægtig

Jeg kan simpelthen ikke huske, om jeg kunne mærke den på samme tidspunkt i min første graviditet... Men når du skal til jm eller lægen, så få dem til at vise dig, hvordan du mærker den

Kh Carina

Ja det ville jo være rart hvis jeg vidste hvordan jeg kunne mærke med når bebsen vokser

Anmeld

18. august 2012

AnthonsMor

Amandas-mor skriver:

Årh hvor fedt. Endelig kom brevet

Jeg kan heller ikke mærke min livmoder som sådan denne gang (uge 11 nu) hvilket jeg har kunnet da jeg ventede Amanda på dette tidspunkt, men jeg tror at det er fordi jeg har taget meget på siden. Så jo jeg tror at overvægt kan have noget at sige  Jeg ved at en jordemor sagde til mig engang at hvis en kvinde er overvægtig kan det være sværere at størrelsesbedømme barnet ud fra livmoderens størrelse i alt fald.

Ja det er helt fantastisk!!!

Det kan jo så også være det er mig der bare ikke kan finde ud af, hvordan man skal mærke efter det

Det er jo alligevel min første gang som gravid..

Anmeld

18. august 2012

Nessie

Jeg kunne ikke mærke det. Jeg er også overvægtig, men JM fandt det uden besvær, og "viste" mig hvor jeg skulle mærke, men kunne altså ikke selv når jeg kom hjem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.