Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nu som Moar skriver: jeg opper lige tråden så andre får en mulighed for at følge med i processen..
jeg opper lige tråden så andre får en mulighed for at følge med i processen..
Så varer det ikke længe før du skal starte dig vægt tab
Håber virkelig du når dit mål
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
engodmor skriver: Så varer det ikke længe før du skal starte dig vægt tab Håber virkelig du når dit mål
Nu som Moar skriver: hold mig i ørerne.. Jeg starter på mandag på et 8 ugers forløb hos en kostvejleder. Jeg har derfor oprettet en blog, hvor jeg vil dele mine tanker om alt hvad der sker undervejs. Håber der er nogen derude der kunne have lyst til at læse lidt med og måske blive inspirerede. http://operationtabdignu.blogspot.dk//Kram
hold mig i ørerne.. Jeg starter på mandag på et 8 ugers forløb hos en kostvejleder. Jeg har derfor oprettet en blog, hvor jeg vil dele mine tanker om alt hvad der sker undervejs. Håber der er nogen derude der kunne have lyst til at læse lidt med og måske blive inspirerede. http://operationtabdignu.blogspot.dk//Kram
Leneur skriver: Jeg følger dig også og håber du lægger ALLE opskrifterne ind....
Jeg følger dig også og håber du lægger ALLE opskrifterne ind....
Nu som Moar skriver: LJeg skal nok dele alle de gode ting jeg lærer!
LJeg skal nok dele alle de gode ting jeg lærer!
Sejt! Vil helt sikkert kigge Med. Har nemlig også selv for nyligt startet en slankeblog, og ved hvor skønt det er når nogen følger med og holder mig lidt i ørerne.
Skulle du få lyst at følge med: www.lukmundenletroven.blogspot.com
Mettemus skriver: Sejt! Vil helt sikkert kigge Med. Har nemlig også selv for nyligt startet en slankeblog, og ved hvor skønt det er når nogen følger med og holder mig lidt i ørerne. Skulle du få lyst at følge med: www.lukmundenletroven.blogspot.com
Nu som Moar skriver: Hvordan går det med vægttabet, kunne ikke se nogle nye indlæg på din blog?
Hvordan går det med vægttabet, kunne ikke se nogle nye indlæg på din blog?
Nej har haft lidt travlt, men det går stille og roligt - er på -4,5 kg i dag´
Men skal nok lige få opdateret!
Hvordan går det?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128