Følg mit vægttabsforløb og..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.478 visninger
19 svar
0 synes godt om
17. august 2012

Københavnermor

hold mig i ørerne..

Jeg starter på mandag på et 8 ugers forløb hos en kostvejleder. Jeg har derfor oprettet en blog, hvor jeg vil dele mine tanker om alt hvad der sker undervejs.

Håber der er nogen derude der kunne have lyst til at læse lidt med og måske blive inspirerede.

http://operationtabdignu.blogspot.dk/

/Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2012

EnGodMor

Nu som Moar skriver:

hold mig i ørerne..

Jeg starter på mandag på et 8 ugers forløb hos en kostvejleder. Jeg har derfor oprettet en blog, hvor jeg vil dele mine tanker om alt hvad der sker undervejs.

Håber der er nogen derude der kunne have lyst til at læse lidt med og måske blive inspirerede.

http://operationtabdignu.blogspot.dk/

/Kram

det lyder godt nok spændende jeg følger dig i 8 uger

Anmeld

17. august 2012

Københavnermor

engodmor skriver:

det lyder godt nok spændende jeg følger dig i 8 uger

Fedt!!

Jeg tror også det bliver fantastisk, men mere om det på bloggen!

Anmeld

17. august 2012

EnGodMor

Jeg vil selv godt tabe mig ved bare ikke så meget om hva man skal spise og hva man ikke skal spise, ja og hva man skal drikke og ikke skal...

osv måske der dukker en masse lækre redskaber op i din blog

Men selv om jeg intet ander om noget, vil jeg nu os forsøge mig at tabe mig fra på mandag af  min læge sagde dog at man ikke måtte når man ammede...men hvis man nu gør det stille og roligt med måde... mon så ikke det går

Anmeld

17. august 2012

Københavnermor

engodmor skriver:

Jeg vil selv godt tabe mig ved bare ikke så meget om hva man skal spise og hva man ikke skal spise, ja og hva man skal drikke og ikke skal...

osv måske der dukker en masse lækre redskaber op i din blog

Men selv om jeg intet ander om noget, vil jeg nu os forsøge mig at tabe mig fra på mandag af  min læge sagde dog at man ikke måtte når man ammede...men hvis man nu gør det stille og roligt med måde... mon så ikke det går

Jeg skal gøre mit bedste for at videregive alt hvad jeg lærer. Det er super at vi kan hjælpe hinanden i kampen mod kiloene!

Jeg ammer også stadig, men ikke så meget. Min datter spiser 4 måltider om dagen, så jeg supplerer bare med amningen.. Jeg regner også med at det sagtens kan gå.. Det er jo ikke decideret kur, men mere en kostomlægning, med den dejlige bivirkning at man taber sig..

Anmeld

17. august 2012

EnGodMor

Nu som Moar skriver:

Jeg skal gøre mit bedste for at videregive alt hvad jeg lærer. Det er super at vi kan hjælpe hinanden i kampen mod kiloene!

Jeg ammer også stadig, men ikke så meget. Min datter spiser 4 måltider om dagen, så jeg supplerer bare med amningen.. Jeg regner også med at det sagtens kan gå.. Det er jo ikke decideret kur, men mere en kostomlægning, med den dejlige bivirkning at man taber sig..

Man blir jo ligefrem total ivrig efter og komme igang

Hvor meget er dit mål og tabe dig på de 8 uger

Anmeld

18. august 2012

Københavnermor

engodmor skriver:

Man blir jo ligefrem total ivrig efter og komme igang

Hvor meget er dit mål og tabe dig på de 8 uger

Jeg håber på 10 kg, men regner med minimum 8..

Anmeld

18. august 2012

EnGodMor

Nu som Moar skriver:

Jeg håber på 10 kg, men regner med minimum 8..

sådan...

Mit vægt tab er så småt gået igeng, der efter i går aftes hvor jeg læste dit indlæg blev sgu vildt inspirreret, og har spist fornuftigt i dag og fået trænet

Anmeld

18. august 2012

Københavnermor

engodmor skriver:

sådan...

Mit vægt tab er så småt gået igeng, der efter i går aftes hvor jeg læste dit indlæg blev sgu vildt inspirreret, og har spist fornuftigt i dag og fået trænet

Ej hvor fedt! Håber kiloene rasler af dig..

Anmeld

19. august 2012

Københavnermor

jeg opper lige tråden så andre får en mulighed for at følge med i processen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.