MorDk skriver:
Ja... har haft den oppe og vende før... Jeg tænker bare... (som så meget andet) Hvornår er han så klar? Jeg har selv tænkt på det i starten om det var for tidligt. Men grunden til vi valgte at gøre det nu var at så kunne han vænne sig til den inden lillesøster kom. Nogle foreslog også vi kunne skaffe en tremmeseng til... men vi er sådan lidt ... arrrrh! tænker bare... det er jo ikke fordi han er ked af det. Han hopper ud af sengen (fordi han kan) og laver ballade... osv. Men vi følger ham i seng igen... når han falder i søvn... så sover han faktisk hele natten, hvilket han ikke gjorde før... så der er jo ikke kun minusser ved at vi har skiftet til junior seng allerede (tænker jeg) .... Men det er en svær balancegang. Vil jo gerne gøre det bedste for ham/os. Tænker bare det bliver jo hårdt når lillesøster kommer.... MEN så må vi jo tage den derfra...
jeg kan godt følge dig og dine tanker omkring det.
Men det er nok fordi vi selv har været der og det endte i sidste ende med en knægt som slet ikke var udhvilet og frisk til vuggestue dagen efter fordi han bruget oceaner af tid på at blive sendt tilbage i seng og puttet..
Vi gjorde det fordi med nummer et gik det jo super nemt og hun tog ca en uge om at vænne sig til at tremmerne ikke var der mere men lillebror var bare ikke klar på samme stadie..
Håber i finder ud af den bedste løsning
Anmeld