Spørgsmål vedr. Juniorseng...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.566 visninger
33 svar
0 synes godt om
17. august 2012

MorDk

Hvor gammel var jeres barn da I skiftede over til Junior-seng?

Og... hvor lang tid gik der før jeres barn holdt op med at gå ud af sengen hele tiden?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2012

De3Guldklumper

MorDk skriver:

Hvor gammel var jeres barn da I skiftede over til Junior-seng?

Og... hvor lang tid gik der før jeres barn holdt op med at gå ud af sengen hele tiden?

den ældste var omkring 2 år

vi prøvede med nummer to omkring de 2 år også men han kunne slet ikke finde ud af det. så han fik tremmer på igen i ca 6 måneder mere og så var han HELT klar til junior seng

Anmeld

17. august 2012

dorthemus

Jeg skiftede til junior for fire måneder siden...og hun står stadig ud af den ......hun er to år og tre måneder nu.

Anmeld

17. august 2012

MorDk

Ok... vores dreng bliver 2 år i næste måned. Vi køre på 3. uge (mener jeg) SUK! Det trækker tænder ud! Men han sover til gengæld hele natten når han endelig falder i søvn  

Anmeld

17. august 2012

MorDk

dorthemus skriver:

Jeg skiftede til junior for fire måneder siden...og hun står stadig ud af den ......hun er to år og tre måneder nu.

Hvor lang tid tager det før hun falder i søvn så?

Her tager det mellem 1-2 timer...

Anmeld

17. august 2012

De3Guldklumper

MorDk skriver:

Ok... vores dreng bliver 2 år i næste måned. Vi køre på 3. uge (mener jeg) SUK! Det trækker tænder ud! Men han sover til gengæld hele natten når han endelig falder i søvn  

Det lyder som om han ikke er klar - og så hellere vente måske så det bliver en god oplevelse for jer alle sammen!?

Anmeld

17. august 2012

dorthemus

MorDk skriver:

Hvor lang tid tager det før hun falder i søvn så?

Her tager det mellem 1-2 timer...

Hvis jeg går ud, kravler hun ud og så kan jeg bruge 1 time. Nu sidder jeg derinde og så tager det mellem 15 min og en halv times tid...under højlydt protest.

Anmeld

17. august 2012

MorDk

Pylle3 skriver:

Det lyder som om han ikke er klar - og så hellere vente måske så det bliver en god oplevelse for jer alle sammen!?

Ja... har haft den oppe og vende før... Jeg tænker bare... (som så meget andet) Hvornår er han så klar? Jeg har selv tænkt på det i starten om det var for tidligt. Men grunden til vi valgte at gøre det nu var at så kunne han vænne sig til den inden lillesøster kom. Nogle foreslog også vi kunne skaffe en tremmeseng til... men vi er sådan lidt ... arrrrh! tænker bare... det er jo ikke fordi han er ked af det. Han hopper ud af sengen (fordi han kan) og laver ballade... osv. Men vi følger ham i seng igen... når han falder i søvn... så sover han faktisk hele natten, hvilket han ikke gjorde før... så der er jo ikke kun minusser ved at vi har skiftet til junior seng allerede (tænker jeg) .... Men det er en svær balancegang. Vil jo gerne gøre det bedste for ham/os. Tænker bare det bliver jo hårdt når lillesøster kommer.... MEN så må vi jo tage den derfra...

Anmeld

17. august 2012

MorDk

Hvis jeg går ud, kravler hun ud og så kan jeg bruge 1 time. Nu sidder jeg derinde og så tager det mellem 15 min og en halv times tid...under højlydt protest.

Hvis Bassen er træt kan jeg synge ham i søvn på 30 minutter... MEN jeg kan bare ikke magte at sidde derinde... Vi har fra han var helt lille vugget ham i søvn osv. Det er vigtigt for mig at vores søn lærer at falde i søvn selv...

Anmeld

17. august 2012

Laulund87

2,5 år (det ved du vist)

Hun har aldrig stået ud af den, på nær én gang fordi hun havde fyldt bleen Jeg fik det sygeste chok da hun pludselig stod der da det aldrig var sket før

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.