Hejsa 
Jeg blev akut indlagt d.1 august med 39,8 i feber og et infektionstal på 248. Det viste sig at være nyrebetændelse. Jeg var indlagt 4 dage, hvor jeg fik antibiotika i drop. Derefter fik jeg lov at komme hjem og fortsætte på pillekur. Da jeg var færdig med pillerne d. 14 august, gik der ikke mere end et døgn og så fik jeg sindssygt ondt i venstre nyre igen! Der kom ud af den blå luft da jeg skulle hente lillepigen i dagpleje.
Måtte et smut forbi lægevagten og de kunne igen konstatere at jeg havde fået endnu en nyrebetændelse.
Jeg spurgte om det ikke kunne være den første som bare ikke var forsvundet. Men det kunne det ikke. Jeg udskilte en masse hvide blodlegemer (Tjekket ved urinprøve), og jeg har nu IGEN fået en pillekur jeg er i gang med.
Heldigvis slap jeg for indlæggelse da jeg opsøgte hjælp med det samme jeg fik ondt.
MEN, der står at pillerne skal have en effekt efter 1 døgn. Men jeg har stadig rigtig ondt, kan ikke gå særlig længe af gangen. Er træt, har koldsved og det gør ****** ondt når jeg tisser. (Nyrebetændelsen kommer jo fra urinrøret, som i en ubehandlet blærebetændelse.)
Er der NOGEN der har oplevet dette før? Altså at få nyrebetændelse 2 gange inden for 14 dage? Aner ikke hvad jeg skal gøre mere.
(Undskyld det blev så langt)
Anmeld