søger en haveejer med erfaring med flis i bedene :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2012

Laulund87

Monica P skriver:

ups :-) jeg lagde ikke så meget mærke til det, men jeg er også allerede solgt :-) nu skal jeg bare finde ud af hvilken slags sten der skal lægges :-)

Monica

Hehe Sorte granitskærver er de pæneste efter min mening

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2012

LLN

Monica P skriver:

Hejsa

Siden vi er flyttet i vores elskede rækkehus er der en ting der irriterer mig, UKRUDT i haven :-(

Jeg ville gerne bruge den tid som jeg pt bruger i haven på at fjerne ukrudt til noget andet deror har jeg læst om en slags dug man kan lægge ned i bedene og så putte flis ovenpå for at forhindre ukrudt i at komme op.

Er der en herinde der har erfaring med dettte? og virker det? er det svært at lægge ud? og kan du anbefale en slags flis?

en masse spørgsmål fra en ny grøn haveejer :-)

Monica

En ulempe ved flis i forhol til granit er også at fuglene "baser" det ud over det hele.

Anmeld

17. august 2012

come2

Monica P skriver:

Hejsa

Siden vi er flyttet i vores elskede rækkehus er der en ting der irriterer mig, UKRUDT i haven :-(

Jeg ville gerne bruge den tid som jeg pt bruger i haven på at fjerne ukrudt til noget andet deror har jeg læst om en slags dug man kan lægge ned i bedene og så putte flis ovenpå for at forhindre ukrudt i at komme op.

Er der en herinde der har erfaring med dettte? og virker det? er det svært at lægge ud? og kan du anbefale en slags flis?

en masse spørgsmål fra en ny grøn haveejer :-)

Monica

kan klart anbefales

Dog er jeg også mest til granit skærver, men prisen er også en anden.

Anmeld

18. august 2012

Troldemommi

Laulund87 skriver:

Hehe Sorte granitskærver er de pæneste efter min mening

det er også dem jeg bedst kan lide :-) vi overvejer også at vi skal have dem i vores indkørsel nu :-)

Monica

Anmeld

18. august 2012

Troldemommi

LLN skriver:

En ulempe ved flis i forhol til granit er også at fuglene "baser" det ud over det hele.

okay godt at vide, ja det skal jo helst blive hvor vi placerer det .-) vi har besluttet os for granitskærver, både til vores bede og indkørsel så nu skal vi bare have sparet lidt op :-)

Monica

Anmeld

18. august 2012

Laulund87

Monica P skriver:

det er også dem jeg bedst kan lide :-) vi overvejer også at vi skal have dem i vores indkørsel nu :-)

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.