konebil:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2012

Muffin_girl

An&Jo skriver:

Jeg ville købe en ny lille bil..

Det ville jeg af den simple grund at vægtafgiften er virkelig lille, de kører utrolig langt på literen og så er der jo også garantien..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2012

MyLove E

An&Jo skriver:

Jeg ville købe en ny lille bil..

Det ville jeg af den simple grund at vægtafgiften er virkelig lille, de kører utrolig langt på literen og så er der jo også garantien..

Det tro jeg også det bliver:-) Vi tænker lidt på vw up:-)

Anmeld

17. august 2012

An&Jo

Tauf skriver:

Det tro jeg også det bliver:-) Vi tænker lidt på vw up:-)

Den er jo også virkelig fed også i virkeligheden..
Og så ved man jo hvad vw har at byde på..

Anmeld

18. august 2012

MyLove E

simone-baby93 skriver:

JeFiat 500 er en rigtig kone bil 

Billig køre langt på literen og fylder intet på p pladsen  

Jeg har lige forelsket mig i en Fiat 500:-)

Anmeld

18. august 2012

Ellie79

Tauf skriver:

Jeg har jo fået arbejde et stykke fra os. Vi er derfor nød til at ha bil nr 2. Så yes mor her skal ha en lille fin konebil:-):-)

Men vi kan ikke rigtig blive enig om vi skal ha en brugt billig bil, eller om vi skal købe en af de små nye biler de fleste kostet under 100 tusind. Og så er der jo også garanti på..

Hvad ville i gøre og hvis i har en konebil hvilken har i så?

Knus

Hejsa, vi skal også til at have en ekstra bil. Lige nu står valget nok imellem en seat mii og en kia picanto. Er helt vild med wv up men der er så lang leveringstid så den har vi sorteret fra. Fiat 500 er også super lækker men lidt mere end vi vil give (max 110.000,-)

Så Seat Mii eller Kia picanto 

Anmeld

18. august 2012

MyLove E

AnjaB skriver:

Hejsa, vi skal også til at have en ekstra bil. Lige nu står valget nok imellem en seat mii og en kia picanto. Er helt vild med wv up men der er så lang leveringstid så den har vi sorteret fra. Fiat 500 er også super lækker men lidt mere end vi vil give (max 110.000,-)

Så Seat Mii eller Kia picanto 

Vi kigger lidt på skoda citigo. Den minder rigtig meget om up!:-)

Her skal bil nr 2 kun bruges af mig frem og tilbage på job. Men jeg har 130km hver dag:-)

Så vi kan ikke rigtig finde ud af hvad der er bedst når man skal køre langt. Jeg kommer jo til at køre ca 30.000 om året:-)

Anmeld

18. august 2012

MyLove E

simone-baby93 skriver:

Fiat 500 er en rigtig kone bil 

Billig køre langt på literen og fylder intet på p pladsen  

Men er den også god når man skal køre langt. Jeg kommer til at køre ca 30.000km om året ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.