konebil:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.170 visninger
16 svar
0 synes godt om
17. august 2012

MyLove E

Jeg har jo fået arbejde et stykke fra os. Vi er derfor nød til at ha bil nr 2. Så yes mor her skal ha en lille fin konebil:-):-)

Men vi kan ikke rigtig blive enig om vi skal ha en brugt billig bil, eller om vi skal købe en af de små nye biler de fleste kostet under 100 tusind. Og så er der jo også garanti på..

Hvad ville i gøre og hvis i har en konebil hvilken har i så?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2012

An&Jo

Jeg ville købe en ny lille bil..

Det ville jeg af den simple grund at vægtafgiften er virkelig lille, de kører utrolig langt på literen og så er der jo også garantien..

Anmeld

17. august 2012

Frk. Himmelblå

Tauf skriver:

Jeg har jo fået arbejde et stykke fra os. Vi er derfor nød til at ha bil nr 2. Så yes mor her skal ha en lille fin konebil:-):-)

Men vi kan ikke rigtig blive enig om vi skal ha en brugt billig bil, eller om vi skal købe en af de små nye biler de fleste kostet under 100 tusind. Og så er der jo også garanti på..

Knus

Ha ha, jeg skal ikke snakke, - har verdens største og mest uøkonomiske af slagsen. Til gengæld er det ret fedt at køre en V8'er, når man knap selv ved, hvad det er  Mange misundelige mandevenner... 

Jeg ville dog nok - hvis fornuften skulle råde - vælge en lille brændstoføkonomisk ny en af slagsen. Og så ville jeg lægge stor vægt på sikkerhedstest! Det er primære årsag til, at jeg selv kører et monstrum - mine guldklumper så jeg helst i en panservogn, hvis de endelig skal med ud i trafikken, men kan godt se, den indstilling ikke holder i længden 

God fornøjelse med bil-søgningen, det er altid spændende at kigge efter det helt rigtige!

Anmeld

17. august 2012

come2

Tauf skriver:

Knus

Jeg ville købe en billig brugt bil i fin stand

Anmeld

17. august 2012

simone-baby93

Fiat 500 er en rigtig kone bil 

Billig køre langt på literen og fylder intet på p pladsen  

Anmeld

17. august 2012

come2

Tauf skriver:

Knus

Og begrundelsen for jeg ville vælge en billig brugt bil.

EN bil er den dummeste inverstering, da de kun falder i værdi.

Og det er mange penge at afdrage på en bil medmindre man har pengene kontakt.

Anmeld

17. august 2012

Munder

Der er jo for og imod nye/gamle biler.

Jeg havde før en Suzuki Wagon - en FANTASTISK bil, der er perfekt til "konebil" kørsel Den er høj, rummelig og ganske billig, men desværre producerer de den ikke mere, så hvis du skal se på den, bliver den brugt (hvilket giver en billig bil i indkøb, men dyrere benzinøkonomi og dyrere vægtafgift)

Nu har jeg en ny Fiat Panda, og er også rigtig tilfreds med den. Den er billig i vægtafgift, benzinøkonomien er rigtig god, og den er ikke dyr i service og drift.

Så alt efter om du vil have ny eller brugt bil, vil jeg klart anbefale en af de ovenstående

Anmeld

17. august 2012

Pigent

Tauf skriver:

Knus

Jeg synes de her ville være fine som en konebil 

Toyota Aygo og Yaris. 

Peugeot 107, 206 + og 208.

Citroën C1 

Opel Corsa

Vw Up, Polo og Golf 

Anmeld

17. august 2012

Miss BananaHammock

Jeg ha en Ford KA som vi gav 100.000 for med en opgradering. Den er jeg super glad for!!

Anmeld

17. august 2012

Misscbn

Tauf skriver:

Knus

jeg har lige købt en Kia picanto

til omkring de 100.000 kr er super glad for den den er meget økonomisk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.