Blefri

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

391 visninger
1 svar
0 synes godt om
17. august 2012

Sildensigne

HejsaVores dejlige datter på 3 år er blefri og har været det i ca 6 måneder ( medregnet uheld i begyndelsen) Hun har dog i al den tid haft ble på om natten. Hun har lige fra starten været med på det, og været meget stolt over at være en stor pige uden ble på. Men nu er det blevet en kamp. Hun har ofte flere og flere uheld i bukserne, og vi må slæbe masser af tøj frem og tilbage fra børnehaven. Vi er absolut stille og rolige over for hende og viser ingen tegn på at det går os på. Hun er lige blevet storesøster for 3 måneder siden og lige startet i børnehave,Så vi tænker at det ku være noget med alt det at gøre. Men hun har også dage hvor hun ingen uheld har.Vi har efterhånden prøvet alt. Men syntes det ville være synd at give hende ble på igen, da hun jo ikke ska føle det som et nederlag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2012

TTM

Sildensigne skriver:

HejsaVores dejlige datter på 3 år er blefri og har været det i ca 6 måneder ( medregnet uheld i begyndelsen) Hun har dog i al den tid haft ble på om natten. Hun har lige fra starten været med på det, og været meget stolt over at være en stor pige uden ble på. Men nu er det blevet en kamp. Hun har ofte flere og flere uheld i bukserne, og vi må slæbe masser af tøj frem og tilbage fra børnehaven. Vi er absolut stille og rolige over for hende og viser ingen tegn på at det går os på. Hun er lige blevet storesøster for 3 måneder siden og lige startet i børnehave,Så vi tænker at det ku være noget med alt det at gøre. Men hun har også dage hvor hun ingen uheld har.Vi har efterhånden prøvet alt. Men syntes det ville være synd at give hende ble på igen, da hun jo ikke ska føle det som et nederlag.

T T T - Ting Ta'r Tid..

Det er en kææææmpe oplevelse og komme i børnehave samt blive storesøster... Og ganske normalt de "glemmer" at gå på wc.

Min datter havde også flere uheld i bh, og det var primært pga. de opdager det ikke når "nu må jeg nok snart gå på wc" nææææ de opdager "Jeg skal tisse NUUUUUU"... Så jeg tror og mener i har fat i noget af det rigtige, at give hende tid. Har i snakket med BH om en evt ordning med de sætter hende ud på wc inden legetid samt før frokost?? Det hjalp lidt hos os...

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.