Hvilken løbecykel kan du anbefale

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2012

missie20

Autostol.dk skriver:

Det skulle vel ikke være sådan en her i har?  http://swingcar.dk/loebecykel-40/mamamemo-3-i-n-loebecykel-blaa-216.html

Vi har selv en Mamamemo 3-i-en løbecykel til drenge og den kan IKKE anbefales!

I starten kan det være en løbecykel med 3 hjul, hvilket vi tænkte var smart og han så kunne bruge den tidligere end en normal løbecykel.

Selv med sædet sat HELT ned var han 2 år før han kunne nå jorden og det er først her 2 mdr efter, at cyklen med 3 hjul passer ham, men.....

Nu er problemet så, at hans ben er for lange og ramme på baghjulene når han løber - så hvornår skal man bruge muligheden med de 3 hjul???

Nu har vi lavet den om til en alm. løbecykel med 2 hjul og så håber vi, at han kan bruge den fornuftigt nu og kan få lidt glæde af den. 

Den han fik er af metal. Den er vidst købt i toys are us, men er ikke sikker. Den er metallic rød, med sort sæde. Rigtig fin.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2012

Betina&nicoline

MoarHvidovre skriver:

Han fik den da han blev 2 år i oktober, men brugte den først rigtigt om foråret.

Han lærte hurtigt balancen og blev super god til den. Det gjorde vores dreng og 1 år efter kunne han cykle uden støtteben.

Grunden til at han først brugte den om foråret, var det pga. vejret?

Ja jeg kan også rigtig godt lide ideen om at min datter bliver hurtig til at cykle uden støtteben når den tid kommer

Anmeld

17. august 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Betina&nicoline skriver:

Grunden til at han først brugte den om foråret, var det pga. vejret?

Ja jeg kan også rigtig godt lide ideen om at min datter bliver hurtig til at cykle uden støtteben når den tid kommer

Ja, det var pga. vejret. Vi var selvfølgelig ude, men han brugte den ikke så meget og tit var det mørkt når vi kom hjem fra vs.

Anmeld

17. august 2012

Betina&nicoline

MoarHvidovre skriver:

Ja, det var pga. vejret. Vi var selvfølgelig ude, men han brugte den ikke så meget og tit var det mørkt når vi kom hjem fra vs.

Ja tænkte nok det var pga. vejret og det at det bliver så hurtig mørkt.

Vi har meget tæt på vores VS så tænker at hun kan bruge den hver dag frem og tilbage, i stedet for at gå med hende eller have hende i klapvogn. Tænker at hun vil synes det er sjovere på en løbecykel

Anmeld

17. august 2012

bøllen

Betina&nicoline skriver:

Hej Tøser

Jeg har en datter som fylder 2 år til november, og hendes far og jeg vil gerne give hende en løbecykel.

Vi har kigget på en Puky løbecykel som vi synes ser god ud for en nybegynder

Men hvilken en kan du anbefalde til en der lige er fyldt 2 år når hun får løbecyklen?

Vi har lige før sommeren købt en puky løbecykel til knægten. Og klart den bedste invistering vi har gjordt. Den bliver flittigt brugt hver evig eneste dag.

SUPER lækker cykel

Anmeld

17. august 2012

Betina&nicoline

Bøllen skriver:

Vi har lige før sommeren købt en puky løbecykel til knægten. Og klart den bedste invistering vi har gjordt. Den bliver flittigt brugt hver evig eneste dag.

SUPER lækker cykel

Er det så den lille model eller den "store" model i købte til sin dreng?

Tænker om den lille model hurtig kan blive for lille, men samtidig er jeg bange for at den store model bliver for stor til hende når hun får den på hendes 2 års fødselsdag.

Så mange tanker om en løbecykel... hihi... vil helst undgå et fejlkøb  

Anmeld

17. august 2012

bøllen

Betina&nicoline skriver:

Er det så den lille model eller den "store" model i købte til sin dreng?

Tænker om den lille model hurtig kan blive for lille, men samtidig er jeg bange for at den store model bliver for stor til hende når hun får den på hendes 2 års fødselsdag.

Så mange tanker om en løbecykel... hihi... vil helst undgå et fejlkøb  

Hi hi havde lige så mange spørgsmål da vi skulle købe . Blev anbefalet puky og har bestemt ikke fortrudt .

Han elsker sin cykel .

Vi har købt den store model - målte hans indvendig ben længde og vurdere at den passede bedst . Og den er så fin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.