Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
per stk. 10 kr, 6 stk. 50 kr - køber betaler selv porto
Alt tøjet er i fin stand, fra ikke ryger hjem + ingen dyr
Billed 1: 56
Billed 2-7: 62
Billed 8-9: str 74
Billed 10-13 str 68
Billed 14 str 62
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Malli skriver: Jeg vil gerne købe:Billede 1: de 2 par stømpebukser.Billede 2: det lyserøde jogginsætBillede 4: dragt nummer 1 og 3 ( den lilla)Billede 6: Rød/hvid bodyBillede 7: katvig kjole Billede 12: lilla joggin bukser..Hvad kan jeg købe det for?
Jeg vil gerne købe:Billede 1: de 2 par stømpebukser.Billede 2: det lyserøde jogginsætBillede 4: dragt nummer 1 og 3 ( den lilla)Billede 6: Rød/hvid bodyBillede 7: katvig kjole Billede 12: lilla joggin bukser..Hvad kan jeg købe det for?
Katvig kjolen er en t-shirt, er det den pink joggingdragt du mener? ALtså ikke den med nuser? -
Tænker 80 kr? ved ikke hvad porto koster men vi kan godt sige 100 incl og så får du også hjelmen med der passer til bodyen?
Sælges samlet for 300 + porto
DKA skriver: Katvig kjolen er en t-shirt, er det den pink joggingdragt du mener? ALtså ikke den med nuser? - Tænker 80 kr? ved ikke hvad porto koster men vi kan godt sige 100 incl og så får du også hjelmen med der passer til bodyen?
DKA skriver: per stk. 10 kr, 6 stk. 50 kr - køber betaler selv porto Alt tøjet er i fin stand, fra ikke ryger hjem + ingen dyr Billed 1: 56 Billed 2-7: 62 Billed 8-9: str 74 Billed 10-13 str 68 Billed 14 str 62
Malli skriver: Ja helt korrekt til jogging sættet, hvad siger du til 85 inkl? Så overfører jeg ligeså snart du sender konto oplysninger ?
Ja helt korrekt til jogging sættet, hvad siger du til 85 inkl? Så overfører jeg ligeså snart du sender konto oplysninger ?
Ja okay, det godt nok billigt for dig - Men det fylder jo bare. Sender dig mit kontonummer
AnneL skriver: Jeg vil gerne købe body og hue billede 6 samt body med elefanter billede 7 + røde og lillae bukser billede 12 for de nævnte 50 kr + porto
Jeg vil gerne købe body og hue billede 6 samt body med elefanter billede 7 + røde og lillae bukser billede 12 for de nævnte 50 kr + porto
Body + hue og lilla bukser er desværre væk
DKA skriver: Ja okay, det godt nok billigt for dig - Men det fylder jo bare. Sender dig mit kontonummer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128