Gynækolog under graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.093 visninger
11 svar
0 synes godt om
17. august 2012

LHS

God formiddag

Sagen er den at jeg skal til gynækolog på sygehuset - halv års tjek pga. celleforandringer. Men jeg er ikke meget for at der bliver taget prøver mm. dernede - jeg er 19 fulde uger henne.

Mit spørgsmål er så om nogle af jer har prøvet det mens i var gravide? Tog de prøver - altså de hudstykker det skærer af? Hvad med baby? Kan de scanne og se om alt er ok med den? (har ikke været til md endnu).

Åhh er bare så nervøs her op til md, som der er over en uge til

Håber at i kan hjælpe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2012

FruStolpe

LHS skriver:

God formiddag

Sagen er den at jeg skal til gynækolog på sygehuset - halv års tjek pga. celleforandringer. Men jeg er ikke meget for at der bliver taget prøver mm. dernede - jeg er 19 fulde uger henne.

Mit spørgsmål er så om nogle af jer har prøvet det mens i var gravide? Tog de prøver - altså de hudstykker det skærer af? Hvad med baby? Kan de scanne og se om alt er ok med den? (har ikke været til md endnu).

Håber at i kan hjælpe?

Jeg skulle også ha været til tjek efter keglesnits operation, men da jeg blev gravid udsatte de det til efter fødslen..

Har du ringet og sagt du er gravid??

Anmeld

17. august 2012

serinasmor

LHS skriver:

God formiddag

Håber at i kan hjælpe?

Jeg tænker at det umiddelbart er en fejl - fordi de ikke ved at du er gravid ...

ring og hør dem ad

Anmeld

17. august 2012

LHS

FruStolpe skriver:

Jeg skulle også ha været til tjek efter keglesnits operation, men da jeg blev gravid udsatte de det til efter fødslen..

Har du ringet og sagt du er gravid??

Jep jeg ringede med det samme jeg modtog brevet, men de syntes at jeg skulle komme derop også se hvad de sagde??

Er bare så nervøs!!

Anmeld

17. august 2012

LHS

serinasmor skriver:

Jeg tænker at det umiddelbart er en fejl - fordi de ikke ved at du er gravid ...

ring og hør dem ad

Jeg ringede til dem da jeg modtog brevet og fik afvide at de syntes at jeg skulle komme alligevel. Syntes bare det er ret træls. Det eneste der gør mig lidt glad er tankten om at de måske kan tjekke den lille. Men ved jeg ikke om de må eller kan?

Anmeld

17. august 2012

piap

jeg var til tjek for celleforandringer da jeg var gravid.. og de gjorde ikke andet end at scanne mig udvendig og indvendig, så jeg så bare den lille en ekstra gang og fik endag billedet med hjem de kan ikke tage nogel prøver på dig når du er gravid... så vil helt klart anbefalde dig at møde op...

Anmeld

17. august 2012

LHS

piap skriver:

jeg var til tjek for celleforandringer da jeg var gravid.. og de gjorde ikke andet end at scanne mig udvendig og indvendig, så jeg så bare den lille en ekstra gang og fik endag billedet med hjem de kan ikke tage nogel prøver på dig når du er gravid... så vil helt klart anbefalde dig at møde op...

Uhh det håber jeg er det samme her Du har lige reddet min dag. Nu sidder jeg bare og smiler og håber på det det er det også sker for mig

Tak for svar

Anmeld

17. august 2012

Lady Marion <3

Jeg fik også lavet en smear under graviditet , det er jo helt uskadeligt , det jo bare et celle skrab   Derefter scannede hun også baby.

Anmeld

17. august 2012

piap

LHS skriver:

Uhh det håber jeg er det samme her Du har lige reddet min dag. Nu sidder jeg bare og smiler og håber på det det er det også sker for mig

Tak for svar

for at du får det samme tilbud  det var en fantastisk oplevelse at se en lille igen... det kan man jo aldrig få nok af...

Anmeld

17. august 2012

Clisolka

LHS skriver:

God formiddag

Håber at i kan hjælpe?

Jeg fik et brev mens jeg var gravid, hvor der stod tydeligt, at jeg ikke måtte få foretaget prøven hvis jeg var gravid 

Apropos, jeg skal snart afsted igen, så jeg må snart få brev igen - suk, de år går alt for hurtigt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.