Øh, en streg + en svag streg som kan ses i udstrakt arm = gravid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2009

Sweet1978

Tillykke, så kommer du jo snart i en ny gruppe, men håber da du ikke glemmer os herinde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2009

Rasmine

Sweet1978 skriver:

Tillykke, så kommer du jo snart i en ny gruppe, men håber da du ikke glemmer os herinde.

Undskyld, men nu kan jeg fanemerne ikke...
Nu siger du lige OS????

Mette

Anmeld

14. maj 2009

ka li ja

Mebach skriver:

Undskyld, men nu kan jeg fanemerne ikke...
Nu siger du lige OS????

Mette

hva mener du mette?

Anmeld

14. maj 2009

ka li ja

og ikke for at dræbe stemningen.. men jeg har haft 2 stk af den slags tests der, og jeg var ikke gravid nogle af gangene...

Anmeld

14. maj 2009

BellaT

Tillykke!!! Den er da gravid! Eller du er.. Mener jeg. Wuuhuu!
Jeg forstår ikke hvorfor du synes det er mærkeligt at det er test-stregen, der er svag. Det skyldes jo bare at du endnu ikke producerer så meget hcg. Kontrolstregen er jo den der altid er tydelig, for at kontrollere at testen virker. Så vidt jeg har forstået ihvertfald.

Anmeld

14. maj 2009

Rasmine

ka li ja skriver:

hva mener du mette?

Tja, hvad kan man sige, skal det virkelig skæres ud i pap?

Anmeld

14. maj 2009

heaven

Tja, hvad kan man sige, skal det virkelig skæres ud i pap?

som sædvanlig sidder jeg her med tanken om jeg ikke ville blande mig... men  - ja...

jeg tænker sgu lidt det samme som kalija - hvorfor er du så grov?? Fordi en ny er kommet ind/høre til i juli07 på baby.dk? hvad er der så nu?? Er det nu vi igen er inde på den der med sammenspistheden, som du ikke mener eksisterer, eller eksisterer den , eller hvordan er det nu?? hruum....

Jannie

Anmeld

14. maj 2009

Rasmine

heaven skriver:

som sædvanlig sidder jeg her med tanken om jeg ikke ville blande mig... men  - ja...

jeg tænker sgu lidt det samme som kalija - hvorfor er du så grov?? Fordi en ny er kommet ind/høre til i juli07 på baby.dk? hvad er der så nu?? Er det nu vi igen er inde på den der med sammenspistheden, som du ikke mener eksisterer, eller eksisterer den , eller hvordan er det nu?? hruum....

Jannie

Kalaha skriver: Hvad mener du? Mener du dermed at HUN mener jeg er grov?

Det sørgelige er at flere er enige med mig i at det nok er en smule...mangler ord for hvad det er. Men flere synes det er underligt at en ny kommer på og dagen efter er "én af os."
Det er da et frit forum ja det er så, men altså, jeg har en smule svært ved at forstå den måde tingene sker på.
Jeg mener at man GRADVIST bliver en del af juligruppen, sådan noget sker ikke fra time til time.
Måske er det også et spørgsmål om at have fuldstændig forskellige holdninger, bevares, det skal man da også.
Men går holdningerne over i nærmest racisme, og homo'er skal ikke formere sig, ja så står jeg af. Læs selv mere i debatten: adoption på øffen.
Og ja., jeg lægger ikke skjul på min mening.
Det ærgerlige er at  alle taler om det, ingen siger deres mening/offentligt i al fald..

Og Sweet: at du er ny i gruppen, og jeg bitcher er slet ikke noget personligt, jeg tror det er mere måden du kommer direkte ind fra gaden, og vil være bonkammerater.
Det personlige kommer i den debat på Øffen, hvor jeg mener du er way off. Jeg bryder mig overhovedet ikke om din holdning overfor "dem", man skulle tro de havde pest??
-Men det har du nok opdaget.

Anmeld

14. maj 2009

heaven

Mebach skriver:

Kalaha skriver: Hvad mener du? Mener du dermed at HUN mener jeg er grov?

Det sørgelige er at flere er enige med mig i at det nok er en smule...mangler ord for hvad det er. Men flere synes det er underligt at en ny kommer på og dagen efter er "én af os."
Det er da et frit forum ja det er så, men altså, jeg har en smule svært ved at forstå den måde tingene sker på.
Jeg mener at man GRADVIST bliver en del af juligruppen, sådan noget sker ikke fra time til time.
Måske er det også et spørgsmål om at have fuldstændig forskellige holdninger, bevares, det skal man da også.
Men går holdningerne over i nærmest racisme, og homo'er skal ikke formere sig, ja så står jeg af. Læs selv mere i debatten: adoption på øffen.
Og ja., jeg lægger ikke skjul på min mening.
Det ærgerlige er at  alle taler om det, ingen siger deres mening/offentligt i al fald..

Og Sweet: at du er ny i gruppen, og jeg bitcher er slet ikke noget personligt, jeg tror det er mere måden du kommer direkte ind fra gaden, og vil være bonkammerater.
Det personlige kommer i den debat på Øffen, hvor jeg mener du er way off. Jeg bryder mig overhovedet ikke om din holdning overfor "dem", man skulle tro de havde pest??
-Men det har du nok opdaget.

nå okay... vidste ikke lige du var/er fortaler for andre mennesker herinde - sorry.... det er jo så gået forbi mig (no wonder, hehe) kan slet slet ikke forstå du skal ind og tale for andre.  Hvis nogen mener andre bliver buddy-agtig for hurtig, siger de det vel selv?? eller.... ja, jeg synes måske bare ikke det er nemt for hende at komme ind her, når du skriver på den måde... - og at det bunder i et indlæg på øffen, behøver vel ike trækkes herind?? Eller ...?? men mon ikke hun forsvare sig selv, hvis hun mener det er nødvendigt.. håber ikke du tager det ilde op, men jeg synes du virker lidt fjendtlig....

Jannie - der faktisk er enig med dig ang den på øffen - jeg gider bare ikke hidse mig op over det, det overlader jeg til andre

Anmeld

14. maj 2009

Rasmine

heaven skriver:

nå okay... vidste ikke lige du var/er fortaler for andre mennesker herinde - sorry.... det er jo så gået forbi mig (no wonder, hehe) kan slet slet ikke forstå du skal ind og tale for andre.  Hvis nogen mener andre bliver buddy-agtig for hurtig, siger de det vel selv?? eller.... ja, jeg synes måske bare ikke det er nemt for hende at komme ind her, når du skriver på den måde... - og at det bunder i et indlæg på øffen, behøver vel ike trækkes herind?? Eller ...?? men mon ikke hun forsvare sig selv, hvis hun mener det er nødvendigt.. håber ikke du tager det ilde op, men jeg synes du virker lidt fjendtlig....

Jannie - der faktisk er enig med dig ang den på øffen - jeg gider bare ikke hidse mig op over det, det overlader jeg til andre

Du har virkelig en fantastisk måde at fortolke tingene på.
TROR du virkelig jeg er fortaler for andre herinde?
Kunne det ved nærmere eftertanke være pb'ere jeg har modtaget?

Forskellen er at jeg åbenbart er den eneste som ikke har "pli" til at holde mund. Hvilket i sig selv jo er fint, ellers ville Baby.dk jo VRIMLE med bitches som mig.

Og ta nu lige at læs hvad jeg skriver:

Det er bestemt ikke en holdning som kommer bare af øffen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.