heaven skriver:
som sædvanlig sidder jeg her med tanken om jeg ikke ville blande mig... men - ja...
jeg tænker sgu lidt det samme som kalija - hvorfor er du så grov?? Fordi en ny er kommet ind/høre til i juli07 på baby.dk? hvad er der så nu?? Er det nu vi igen er inde på den der med sammenspistheden, som du ikke mener eksisterer, eller eksisterer den , eller hvordan er det nu?? hruum....
Jannie
Kalaha skriver: Hvad mener du? Mener du dermed at HUN mener jeg er grov?
Det sørgelige er at flere er enige med mig i at det nok er en smule...mangler ord for hvad det er. Men flere synes det er underligt at en ny kommer på og dagen efter er "én af os."
Det er da et frit forum ja det er så, men altså, jeg har en smule svært ved at forstå den måde tingene sker på.
Jeg mener at man GRADVIST bliver en del af juligruppen, sådan noget sker ikke fra time til time.
Måske er det også et spørgsmål om at have fuldstændig forskellige holdninger, bevares, det skal man da også.
Men går holdningerne over i nærmest racisme, og homo'er skal ikke formere sig, ja så står jeg af. Læs selv mere i debatten: adoption på øffen.
Og ja., jeg lægger ikke skjul på min mening.
Det ærgerlige er at alle taler om det, ingen siger deres mening/offentligt i al fald..
Og Sweet: at du er ny i gruppen, og jeg bitcher er slet ikke noget personligt, jeg tror det er mere måden du kommer direkte ind fra gaden, og vil være bonkammerater.
Det personlige kommer i den debat på Øffen, hvor jeg mener du er way off. Jeg bryder mig overhovedet ikke om din holdning overfor "dem", man skulle tro de havde pest??
-Men det har du nok opdaget.
Anmeld