er det okay at føle sådan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2012

LR85

Anonym skriver:

Tusinde tak hvor er i søde. Det rart ikke at være alene med sine tanker.

Jeg tænkte også burde jeg ikk hoppe og tude af glæde, men jeg gør ingen af delene. Tror det tankerne omkring det helt nye liv der skræmmer mig. Nu bliver det jo alvor. Men Puha man føler sig som en kold skid når man ikk render rundt og er glad.

Du er IKKE kold. 

Du er kommet ind i den gravide verden med mange hormoner. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2012

Nettemor

Er det dig eller kæresten der er gravid?

Anmeld

17. august 2012

Anonym trådstarter

Nettemor skriver:

Er det dig eller kæresten der er gravid?

Mig

Anmeld

17. august 2012

Anonym trådstarter

LR85 skriver:

Du er IKKE kold. 

Du er kommet ind i den gravide verden med mange hormoner. 

JA i hope. lige pt er jeg da nærmest lidt Depri og bliver dårligt nok glad når dem der har fået det af vide siger tillykke. Håber da snart det vender.

Anmeld

17. august 2012

Stivdie

Tror bestemt det er helt normalt!
Jeg har alle de der tanker bare når vi snakker om at jeg skat smide p-pillerne, så jeg kan godt forestille mig at gå helt i spåner den dag jeg står med en positiv test...

Anmeld

17. august 2012

LR85

Anonym skriver:

JA i hope. lige pt er jeg da nærmest lidt Depri og bliver dårligt nok glad når dem der har fået det af vide siger tillykke. Håber da snart det vender.

Min mor var helt vild for a jeg skulle ringe til min bror og søster og fortælle det, og kan tydeligt huske at det gad jeg bare slet ikke. 

Havde slet ikke behov for det og synes det var alt for mærkeligt a sige det til folk. 

Men ved du hvad, der er virkelig en grund til man er gravid i 9 måneder, for det tager virkelig et godt stykke tid at vænne sig til. 

Anmeld

18. august 2012

Anonym trådstarter

LR85 skriver:

Min mor var helt vild for a jeg skulle ringe til min bror og søster og fortælle det, og kan tydeligt huske at det gad jeg bare slet ikke. 

Havde slet ikke behov for det og synes det var alt for mærkeligt a sige det til folk. 

Men ved du hvad, der er virkelig en grund til man er gravid i 9 måneder, for det tager virkelig et godt stykke tid at vænne sig til. 

Eeej det præcist sådan jeg har det.
Bar sådan ting som når min mor spørger om hvornår pillerne røg eller om hun ikk skal købe noget flot stof på nettet og syg sengetøj.

Så får jeg nærmest lyst til at råbe hoooold kæft.

Men jeg ender nok med at betro to veninder det her snart. Kan mærke at jeg har brug for at snakke med nogle tøser og den ene har selv en på syv måneder.

Anmeld

18. august 2012

LR85

Anonym skriver:

Eeej det præcist sådan jeg har det.
Bar sådan ting som når min mor spørger om hvornår pillerne røg eller om hun ikk skal købe noget flot stof på nettet og syg sengetøj.

Så får jeg nærmest lyst til at råbe hoooold kæft.

Men jeg ender nok med at betro to veninder det her snart. Kan mærke at jeg har brug for at snakke med nogle tøser og den ene har selv en på syv måneder.

Jeg fortalte også ret hurtigt til nogen veninder. 

Det var rart. 

Men hold du bare din nyhed lidt for dig selv, indtil du er klar til a dele der. 

Det bliver med sikkerhed en glædesnyhed på et tidspunkt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.