En ubrugt/helt ny brio sing combivogn til salg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
17. august 2012

christina92

An&Jo skriver:

Hvornår hentede i den med hjem??

I går..

Og vi har ikke kunne komme af med den.

Så nu står vi med en sprit ny kombivogn vi ikke kan bruge... og skal ud og købe en anden..

Øv for en dag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2012

Ønskebarnet12

An&Jo skriver:

Om der er en lift eller ej, det kommer an på hvilken vogn i vælger, men tag da derud og kig på det hele..

Har set på en Emmaljunga suprême til 4000 den er på tilbud, og på en emmaljunga Big City til 3500 kr. Begge er sat ned i pris, men er de overhovedet gode? Synes modellen er lækker men så ingen lift i dem

Anmeld

18. august 2012

An&Jo

Ønskebarnet12 skriver:

Har set på en Emmaljunga suprême til 4000 den er på tilbud, og på en emmaljunga Big City til 3500 kr. Begge er sat ned i pris, men er de overhovedet gode? Synes modellen er lækker men så ingen lift i dem

Emmaljunga er lækker uanset hvilken model du vælger, så jeg ville snuppe et af de tilbud hvis jeg var dig..

Anmeld

20. august 2012

Ønskebarnet12

An&Jo skriver:

Emmaljunga er lækker uanset hvilken model du vælger, så jeg ville snuppe et af de tilbud hvis jeg var dig..

Super skal ned og kigge på dem med manden imorgen, glæder mig!

Anmeld

22. august 2012

Miss-86

Ønskebarnet12 skriver:

Det super skønt!:-) men kan man overhovedet få en god barnevogn til 3.500? Og er der en lift i når man køber den? For så kan jeg vel godt sælge drømmeposen ikk?

Altså jeg har fundet denne :

http://www.flip-flap.dk/ASTON-Kombivogn?gclid=CPKD7oj6trECFULxzAods18AYg

Men jeg ved ikke om du kan få pengene retur, for den her kan vist kun købes på nettet.

Anmeld

22. august 2012

Ønskebarnet12

Miss-86 skriver:

Altså jeg har fundet denne :

http://www.flip-flap.dk/ASTON-Kombivogn?gclid=CPKD7oj6trECFULxzAods18AYg

Men jeg ved ikke om du kan få pengene retur, for den her kan vist kun købes på nettet.

Den har jeg set på før jeg overhovedet købte kombivognen, men aston vognen har ulemper, dens lift er for blød, og madrassen i barnevognsdelen er dårlig, så den ska jeg ikke have.. skal ned og have en ordentlig barnevogn, heldigvis har de tilbud på deres emmaljunga barnevogne men tak for råd

Anmeld

22. august 2012

Miss-86

Ønskebarnet12 skriver:

Den har jeg set på før jeg overhovedet købte kombivognen, men aston vognen har ulemper, dens lift er for blød, og madrassen i barnevognsdelen er dårlig, så den ska jeg ikke have.. skal ned og have en ordentlig barnevogn, heldigvis har de tilbud på deres emmaljunga barnevogne men tak for råd

Okay, jamen det var da rart at vide om den
Er nemlig ikke selv i den situation at jeg har købt, eller skal til det endnu, men så ved jeg da det, til jeg en dag skal have en.

Anmeld

22. august 2012

Ønskebarnet12

Miss-86 skriver:

Okay, jamen det var da rart at vide om den
Er nemlig ikke selv i den situation at jeg har købt, eller skal til det endnu, men så ved jeg da det, til jeg en dag skal have en.

Ja jeg ringede ind til baby butikken og de sagde så længe varen lå i deres lager/butik så kunne jeg bytte når som helst, så længe jeg har kvitteringen hos mig

Anmeld

22. august 2012

Miss-86

Ønskebarnet12 skriver:

Ja jeg ringede ind til baby butikken og de sagde så længe varen lå i deres lager/butik så kunne jeg bytte når som helst, så længe jeg har kvitteringen hos mig

Det var super heldigt, at I ikke havde hentet den så

Anmeld

22. august 2012

Ønskebarnet12

Miss-86 skriver:

Det var super heldigt, at I ikke havde hentet den så

Ja vi havde alligevel ikke plads herhjemme, så vi ventede bare med at hente den og så var vi oveni købet meget heldige at vi ikke havde hentet den, ellers sad vi sku med den her idag :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.