En ubrugt/helt ny brio sing combivogn til salg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.495 visninger
31 svar
0 synes godt om
16. august 2012

Ønskebarnet12

Hej d'damer, jeg står i denne "lorte" situation at mig og min mand sælger vores bil, og før denne beslutning havde vi allerede købt en helt ny kombivogn fra brio (model: brio sing) nu når vi ikke har bil, så skal babyen ligge meget i sin barnevogn og i den kan børn ligge op til 6mdr. i.. Jeg har slet ikke brugt vognen overhovedet den ligger faktisk stadig ude i butikken, vil gerne sælge den til 3500 kr. Normal prisen er op til 5000 kr. Håber der nogle som er interesset.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2012

christina92

Opper den lige, den er blevet hel væk

Anmeld

17. august 2012

An&Jo

Ønskebarnet12 skriver:

Hej d'damer, jeg står i denne "lorte" situation at mig og min mand sælger vores bil, og før denne beslutning havde vi allerede købt en helt ny kombivogn fra brio (model: brio sing) nu når vi ikke har bil, så skal babyen ligge meget i sin barnevogn og i den kan børn ligge op til 6mdr. i.. Jeg har slet ikke brugt vognen overhovedet den ligger faktisk stadig ude i butikken, vil gerne sælge den til 3500 kr. Normal prisen er op til 5000 kr. Håber der nogle som er interesset.. 

jeg tænker lidt at når den stadig står i butikken, mon så ikke i kan bytte den til en rigtig barnevogn??

Anmeld

17. august 2012

Nettemor

An&Jo skriver:

jeg tænker lidt at når den stadig står i butikken, mon så ikke i kan bytte den til en rigtig barnevogn??

Anmeld

17. august 2012

Ønskebarnet12

christina92 skriver:

Opper den lige, den er blevet hel væk

Tak smukke!!:-)

Anmeld

17. august 2012

Ønskebarnet12

An&Jo skriver:

Det tænkte jeg også men der står på kvitteringen at den ikke kan byttes, eller den havde kun 14 dages returret. Og der er gået over en måned siden vi købte den:-(

Anmeld

17. august 2012

An&Jo

Ønskebarnet12 skriver:

Det tænkte jeg også men der står på kvitteringen at den ikke kan byttes, eller den havde kun 14 dages returret. Og der er gået over en måned siden vi købte den:-(

men står den ikke stadig i butikken??

jeg ville tage chancen og prøve, forklar dem situationen omkring det hele, og så er jeg sikker på at de forstår og gerne vil hjælpe jer..

Anmeld

17. august 2012

tarkoflen

An&Jo skriver:

jeg ville tage chancen og prøve, forklar dem situationen omkring det hele, og så er jeg sikker på at de forstår og gerne vil hjælpe jer..

Jeg tror altså også fortrydelsesrretten først træder i kraft når l har fået den hjem!

Hvis bare l køber en anden vogn i butikken, så tror jeg altså godt, at de vil hjælpe!

Anmeld

17. august 2012

Ønskebarnet12

tarkoflen skriver:

Jeg tror altså også fortrydelsesrretten først træder i kraft når l har fået den hjem!

Hvis bare l køber en anden vogn i butikken, så tror jeg altså godt, at de vil hjælpe!

Jeg ringede ind pg spurgte og det muligt at bytte denmad vi ikke har hentet vognen endnu:-D

Anmeld

17. august 2012

Ønskebarnet12

An&Jo skriver:

Ringede ind og de bytter gerne :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.