Jeg skriver som anonym, da det her graviditets noget er meget nyt og ikke en gang min kæreste ved det endnu...
Når det så er sagt har jeg brug for at sige det til noget. Jeg ved slet ikke hvilket ben jeg skal stå på, hvad jeg skal gøre rent praktisk nu osv.
Min kæreste og jeg besluttede for ca. 3 måneder siden at droppe p-pillerne og se hvad der skete, vi vidste jo ikke om vi ville have nemt ved at blive gravide eller om vi som flere af vores vennepar skulle vente i årevis inden det ville lykkedes.
Jeg tog et negativ graviditetstest i sidste uge da min graviditet ikke kom som den burde.
De sidste par dage har jeg haft, hvad jeg troede var lette menstuationssmerter, men da testen i sidste uge var klart negativ har jeg skudt det hen. I dag er det 1½ uge siden at min mens burde være kommet så jeg tog alligevel ud og købte en ny test som jeg tog her for en time siden. Jeg vidste godt at det er bedst om morgenen men om ikke andet var det en klar positiv test. Jeg tager en ny i morgen tidligt og tjekker at det ikke var en snyder.
Jeg er dog ret sikker på at den er god nok, men hvad skal jeg så gøre nu? Min kæreste kommer hjem fra job i morgen og så får han det naturligvis straks afvide. Er glad, men helt forvirret - især fordi jeg ikke har nogen at dele det med lige nu.
Jeg er helt nyoprettet herinde da jeg prøver at finde hoved og hale i det hele, men jeg forstår ikke alle forkortelserne der bliver brugt...
Arghh undskyld at det blev lidt langt men ja, jeg er som sagt helt forvirret.
Jeg har vedhæftet et billede af testen...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld