byStroom DORA pusletaske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2012

Miss BananaHammock

132319 skriver:

Jeg brugte den men kun til når vi skulle på weekendture. Bruger den stadig men den ser frygtelig ud

Oki. Tak for input!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

tarkoflen

Miss BananaHammock skriver:

Oki - tak for input! :-) Det virker også som om at lige præcis dora modellen er en af de mindre købte - for det er slet ikke alle baby online butikker der fører den, hvorimod de fører Alma modellen allesammen.

Jeg har forelsket mig i Anly

Anmeld

16. august 2012

Miss BananaHammock

tarkoflen skriver:

Jeg har forelsket mig i Anly

Den er også bare super fin! Havde haft kigget på den også. Jeg synes bare, for manden skyld, at jeg vil vælge en der er mere unisex

Anmeld

16. august 2012

Guldimaven

Hvilken model har du?

Modellen hedder cleo. 

Anmeld

16. august 2012

Miss BananaHammock

Guldimaven skriver:

Modellen hedder cleo. 

oki - den er også rigtig fin!

Anmeld

16. august 2012

tarkoflen

Den er også bare super fin! Havde haft kigget på den også. Jeg synes bare, for manden skyld, at jeg vil vælge en der er mere unisex

Hi hi det har jeg også overvejet, men denne tænker jeg, at jeg kan bruge bagefter og så er det et ok køb, selvom den ikke er super unisex, så må han bruge en rygsæk, hvis det er helt skidt for ham

Anmeld

16. august 2012

Miss BananaHammock

tarkoflen skriver:

Hi hi det har jeg også overvejet, men denne tænker jeg, at jeg kan bruge bagefter og så er det et ok køb, selvom den ikke er super unisex, så må han bruge en rygsæk, hvis det er helt skidt for ham

hehe - ja det kan du have ret i. De kan altid bare ligge den under vognen og lade som om det er helt normalt

Anmeld

16. august 2012

tarkoflen

hehe - ja det kan du have ret i. De kan altid bare ligge den under vognen og lade som om det er helt normalt

Det bliver nok hovedsageligt mig, der skal bruge den, tror jeg tror ikke manden får en del af barslen og er ikke super pjattet med at gå langt, så mon ikke det mest er mig

Jeg ved det jo ikke, det er jo ikke lykkedes endnu, så man aner ikke en s*** før man står i det men jeg glæder mig alligevel!

Anmeld

16. august 2012

Miss BananaHammock

tarkoflen skriver:

Det bliver nok hovedsageligt mig, der skal bruge den, tror jeg tror ikke manden får en del af barslen og er ikke super pjattet med at gå langt, så mon ikke det mest er mig

Jeg ved det jo ikke, det er jo ikke lykkedes endnu, så man aner ikke en s*** før man står i det men jeg glæder mig alligevel!

Det skal nok lykkes!

Anmeld

16. august 2012

tarkoflen

Det skal nok lykkes!

Jeg tror på at det er denne gang, indtil andet er bevist

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.