byStroom DORA pusletaske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.797 visninger
42 svar
0 synes godt om
16. august 2012

Miss BananaHammock

Jeg har forelsket mig lidt i denne pusletaske - ikke nødvendigvis i den lysefarve, men i modellen. Er der nogen af jer der har den? Har set den i real life og kan give for/imod? Jeg bor nemlig ikke lige i nærheden af en forhandler.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

132319

Jeg synes ByStrooms kvalitet er elendig 

Anmeld

16. august 2012

Guldimaven

Jeg har ikke lige præcis den der, men har en fra bystroom og den er altså bare super god! Dejligt med plads i!

Sorry hvis det ikke var det du ville hører, men jeg kunne altså ikke lige lade vær med at anbefale den, selvom det er en anden model jeg har!

Anmeld

16. august 2012

Miss BananaHammock

132319 skriver:

Jeg synes ByStrooms kvalitet er elendig 

hvad har du været utilfreds med?

Anmeld

16. august 2012

Miss BananaHammock

Guldimaven skriver:

Jeg har ikke lige præcis den der, men har en fra bystroom og den er altså bare super god! Dejligt med plads i!

Sorry hvis det ikke var det du ville hører, men jeg kunne altså ikke lige lade vær med at anbefale den, selvom det er en anden model jeg har!

Hvilken model har du?

Anmeld

16. august 2012

132319

Miss BananaHammock skriver:

hvad har du været utilfreds med?

Den gik op nærmest med det samme i alle syningerne og det elendige kunstlæder skallede af over det hele.

Jeg købte den "brugt" dog uden at den næsten var brugt så jeg kunne ikke reklamere over den til forhandleren, ellers havde jeg krævet alle mine penge tilbage.

Anmeld

16. august 2012

Miss BananaHammock

132319 skriver:

Den gik op nærmest med det samme i alle syningerne og det elendige kunstlæder skallede af over det hele.

Jeg købte den "brugt" dog uden at den næsten var brugt så jeg kunne ikke reklamere over den til forhandleren, ellers havde jeg krævet alle mine penge tilbage.

Øv - kan godt forstå du 'er. Endte du med en anden istedet, eller holdte du ud med den indtil du ikke behøvede en pusletaske mere?

Anmeld

16. august 2012

tarkoflen

Jeg har forelsket mig lidt i denne pusletaske - ikke nødvendigvis i den lysefarve, men i modellen. Er der nogen af jer der har den? Har set den i real life og kan give for/imod? Jeg bor nemlig ikke lige i nærheden af en forhandler.

Jeg har to veninder, der er helt fantastisk glade for deres, desværre ingen af dem har den model du spørger til.

Jeg vil selv have en, når det er min tur synes de er fede og lækre!

Anmeld

16. august 2012

132319

Øv - kan godt forstå du 'er. Endte du med en anden istedet, eller holdte du ud med den indtil du ikke behøvede en pusletaske mere?

Jeg brugte den men kun til når vi skulle på weekendture. Bruger den stadig men den ser frygtelig ud

Anmeld

16. august 2012

Miss BananaHammock

tarkoflen skriver:

Jeg har to veninder, der er helt fantastisk glade for deres, desværre ingen af dem har den model du spørger til.

Jeg vil selv have en, når det er min tur synes de er fede og lækre!

Oki - tak for input! :-) Det virker også som om at lige præcis dora modellen er en af de mindre købte - for det er slet ikke alle baby online butikker der fører den, hvorimod de fører Alma modellen allesammen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.