Erfaringer med sengerande?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2012

sabrinaxb

Mariekiksen skriver:

Fra Danefæ? Vidste ikke de også lavede sengerande. Hvor har du hittet den??? Det også et fedt fedt mærke jo! 

den har jeg købt inde i ønskebørn for 599,- den er super lækker, og så har den de dejligste farver

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2012

Kløver

Mariekiksen skriver:

JJattøvorvorevorese

Tror også godt det kan betale sig med de lidt dyrere og sys der lidt hygge over de er lidt tykkere. 

Den er også rigtig sød den sengerand med girafferne på... 

Ihh der mange muligheder 

Ja vores er med køer og neutral da vi ikke ville vide køn med den første. Men der er mange flotte i fede farver, bla med monster i både blå/lime og i lyserød/pink vildt flotte

Anmeld

20. august 2012

Mussen2

Jeg har en fra silly U, den passer i længde, men jeg tror de let buler lidt da skummet bliver lidt blødt med tiden.

Anmeld

20. august 2012

Maise86

Mariekiksen skriver:

De er altså også bare så fine! Men også lidt dyrere end de andre så sys jo også bare de skal passe. 

Overvejer en tremmeseng fra ikea, men det er endnu ikke besluttet. Påtænkte bare at købe sengerand og sådan nu, men måske det smartest at vente til efter sengen er købt.. 

Tak for svar ihvertfald 

Vi har en tremmeseng fra Ikea, med en sengerand fra smallstuff - den er lige 10 cm for lang, men det vender man sig til og synes ikke det ser dumt ud.

Jeg tror i ævrigt at IKEAs tremmeseng er samme mål som alle andres.

Anmeld

20. august 2012

Mariekiksen

Palaja skriver:

Vi har en Ikeaseng og sengeranden passer perfekt i omkreds Dog er den for høj, nar bundet er hævet - hvis du forstår hvad jeg mener?

Ja jeg er med. Er det en Sebra sengerand i har? Og kan du huske navnet på jeres ikea seng? 

Anmeld

20. august 2012

132319

Jeg har en fra Smallstuff og den kan sagtens stå nede i sengen og så har jeg blot presset madressen ned i sengen bagefter. Det fungerer fint.

Anmeld

20. august 2012

Palaja

Mariekiksen skriver:

Ja jeg er med. Er det en Sebra sengerand i har? Og kan du huske navnet på jeres ikea seng? 

Ja, det er en Sebra Sengen hedder Gulliver, men er ret sikker på at alle senge har de samme mål, så deres madrasser passer i alle modeller...

Anmeld

20. august 2012

Mariekiksen

Palaja skriver:

Ja, det er en Sebra Sengen hedder Gulliver, men er ret sikker på at alle senge har de samme mål, så deres madrasser passer i alle modeller...

Super tusind tak 

Anmeld

20. august 2012

Isabella_mor

har den fra SEBRA.. Den er fantastisk. den vælter ikke og den gør sengen meget mere tryg at ligge i...  vi er hvertfald glad for vores  

den er dog som andre skriver, lidt lang i det... men det gør ikke så meget..  

Anmeld

21. august 2012

UngFar

<>[Besked slettet af Baby.dk]

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.