Erfaringer med sengerande?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.542 visninger
31 svar
0 synes godt om
16. august 2012

Mariekiksen

Hej damer. 

Kigger på forskellige tremmesenge og dertil sengerende. 

Er især forelset i dem fra Sebra og Smallstuff. Men passer de i alle standard mål senge? Sys i udstillingen de virker lidt for lange så de buler og det ser ikk så pænt ud. 

Erfaringer søges 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

Aabye

Jeg har købt (eller min mor har købt) en Sebra sengerand til marcus.. Den er en anelse for lang, jeg har den i en Stokke sleepi seng.. Men min buler ikke, har sogt lagt den over hinanden nede i fod enden af sengen

Anmeld

16. august 2012

Mariekiksen

Line - med Bobben skriver:

Jeg har købt (eller min mor har købt) en Sebra sengerand til marcus.. Den er en anelse for lang, jeg har den i en Stokke sleepi seng.. Men min buler ikke, har sogt lagt den over hinanden nede i fod enden af sengen

De er altså også bare så fine! Men også lidt dyrere end de andre så sys jo også bare de skal passe. 

Overvejer en tremmeseng fra ikea, men det er endnu ikke besluttet. Påtænkte bare at købe sengerand og sådan nu, men måske det smartest at vente til efter sengen er købt.. 

Tak for svar ihvertfald 

Anmeld

16. august 2012

Aabye

Mariekiksen skriver:

De er altså også bare så fine! Men også lidt dyrere end de andre så sys jo også bare de skal passe. 

Overvejer en tremmeseng fra ikea, men det er endnu ikke besluttet. Påtænkte bare at købe sengerand og sådan nu, men måske det smartest at vente til efter sengen er købt.. 

Tak for svar ihvertfald 

De er nemlig rigtig fine.. Men nu er mine erfaringer jo ikke med en almindelig tremmeseng.. Så måske der er en der har et fif?
For kan da godt se at det er hammer træls hvis den buler og alt muligt.. Den skulle jo gerne stå pænt nede i sengen

Anmeld

16. august 2012

morethanperfect

Mariekiksen skriver:

Hej damer. 

Kigger på forskellige tremmesenge og dertil sengerende. 

Er især forelset i dem fra Sebra og Smallstuff. Men passer de i alle standard mål senge? Sys i udstillingen de virker lidt for lange så de buler og det ser ikk så pænt ud. 

Erfaringer søges 

Vi har både en fra sebra og en fra smallstuff ..

De er begge lidt for lange til en alm. tremmeseng , men syns ikke det gør noget ..

Anmeld

16. august 2012

Mariekiksen

Line - med Bobben skriver:

De er nemlig rigtig fine.. Men nu er mine erfaringer jo ikke med en almindelig tremmeseng.. Så måske der er en der har et fif?
For kan da godt se at det er hammer træls hvis den buler og alt muligt.. Den skulle jo gerne stå pænt nede i sengen

Det rigtigt. Må lige se hvad der ellers kommer af svar. 

Anmeld

16. august 2012

Mariekiksen

morethanperfect skriver:

Vi har både en fra sebra og en fra smallstuff ..

De er begge lidt for lange til en alm. tremmeseng , men syns ikke det gør noget ..

Har i puttet den nedenunder madrassen så? For syntes jeg at læse de skulle? Sys bare ikk der er plads? 

Er det meget den buler ud? Tænkte det måske også skyldtes den havde ligget foldet sammen i den medfølgende pose.

Anmeld

16. august 2012

morethanperfect

Mariekiksen skriver:

Har i puttet den nedenunder madrassen så? For syntes jeg at læse de skulle? Sys bare ikk der er plads? 

Er det meget den buler ud? Tænkte det måske også skyldtes den havde ligget foldet sammen i den medfølgende pose.

Nej den står ovenpå madrassen .. Den kan jo ikke klemmes nedenunder ..

Syns slet ikke den buler ud .. 

Anmeld

19. august 2012

Mariekiksen

morethanperfect skriver:

Nej den står ovenpå madrassen .. Den kan jo ikke klemmes nedenunder ..

Syns slet ikke den buler ud .. 

Må jeg spørge hvad tremmeseng i har? 

Anmeld

19. august 2012

Janni.

Kan læse du overvejer en ikea tremmeseng. Husk at tjekke målene. Nogen af deres senge har vist ikke alm standard mål. Jeg tænker også her i forhold til madras og lagen.

Det var lige et sidespring.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.