jeg er mega syg af brystbetændelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2012

dorismusse

PRINSESSERNE skriver:

39.5 feber, fryser , sveder, meget træt, ør i hovedet, svimmel

ja er bare sååå syg!!

mit bryst gør sååå ondt, ammer på livet løs og malker ud, har haft varmepude på og været i varmt bad, intet hjælper

suuk

Åh hvor jeg føler med dig - har prøvet det og det er ubetinget det værste jeg har været udsat for

Men jeg ville ikke vente til imorgen - det blir bare værre! Ring og forklar situationen, så du kan få pencilin.. Der hjælper meget.. Rigtig
Meget !
Det kan hjælpe at lægge en lun klud på brysterne lidt inden du skal amme og når så du ammer massere knuderne

Kæmpe knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

mariesmavse92

Am, am am am am am og malk ud malk ud malk ud. Jeg havde det også flere gange og måtte bare malke malke malke. Jeg havde også næsten 40 i feber og måtte gå i det varmeste bad i verden, malke ud derude og så ind og ligge under dyner og tæpper og amme amme amme. Og det gik væk, men kom hurtigt igen, så det kan godt være en god idé lige at tage til lægen og måske spørge efter syntocinon som er en næsespray med hormonet oxytocin som får mælken til at løbe, måske det kan være med til at forebygge brystbetændelsen? Held og lykke og god bedring!!!

Anmeld

16. august 2012

Mussen2

Åh, det er bare det værste.
Am fra forskellige stillinger for at tømme brystet, husk at masser ved at gnide på brystetvog ikke masser på traditIonel vis, da det kan give knuder.
Hold fødder varme
Brug uldindlæg.
Stil dig under bruseren og brus på brystet med varm vand.
Få tjekket barnets sutteteknik, da det kan skyldes det sutter forkert.

Jeg fik penicilin, men ikke af vagtlægen trods det jeg var dernede. Han henviste mig til egen læge dagen efter. Desværre er en dellæger uvidende om at der kan gies penicilin og mener kun det skal/kan ammes væk.

Rigtig god bedring. Husk at drikke vand og tag evt lidt smertestillende

Anmeld

16. august 2012

CamillaSoefelt

PRINSESSERNE skriver:

39.5 feber, fryser , sveder, meget træt, ør i hovedet, svimmel

ja er bare sååå syg!!

mit bryst gør sååå ondt, ammer på livet løs og malker ud, har haft varmepude på og været i varmt bad, intet hjælper

suuk

Stakkels dig;(. Har du fået pennicilin?

Anmeld

16. august 2012

Kamulla

PRINSESSERNE skriver:

tror du ik det kan vente til imorgen ? det jo vagtlæge nu og ikke ens alm læge som har åbent

vil ikke mene det kan vente, for betændelsen bliver kun værre.. og du kan bare blive RIGTIG syg af det.. så til vagtlægen og få pincilin så du hurtigst muligt er på toppen igen

Anmeld

17. august 2012

Mor1012

DET ENDTE MED AT, VAGTLÆGEN KOM UD TIL MIG IGÅR AFTES KL 22. MEN HUN MENTE IKK JEG SKULLE HAVE PENCILIN, MEN JEG SAGDE AT DET VILLE JEG GERN HAVE FORDI JEG VAR SÅ DÅRLIG, OG SÅ FIK JEG DET.

Anmeld

17. august 2012

GønskE

Hvis du bruger amme bh med bøjle, så stop med det samme! Har kun hørt om folk der har brugt med bøjle, som har fået det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.