Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
39.5 feber, fryser , sveder, meget træt, ør i hovedet, svimmel
ja er bare sååå syg!!
mit bryst gør sååå ondt, ammer på livet løs og malker ud, har haft varmepude på og været i varmt bad, intet hjælper
suuk
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
PRINSESSERNE skriver: 39.5 feber, fryser , sveder, meget træt, ør i hovedet, svimmel ja er bare sååå syg!! mit bryst gør sååå ondt, ammer på livet løs og malker ud, har haft varmepude på og været i varmt bad, intet hjælper suuk
massage malk ud og am dit barn, massage malk ud og am dit barn, massage malk ud og am dit barn og det kan du jo fortsætte med forever..eller du kan ringe til lægen, hvis ikke du allerede har gjort det, så er det en god idé...
det er bestemt ikke sjovt....
Jeg håber du snart for det bedre!! god bedring
Isabella_mor skriver: massage malk ud og am dit barn, massage malk ud og am dit barn, massage malk ud og am dit barn og det kan du jo fortsætte med forever..eller du kan ringe til lægen, hvis ikke du allerede har gjort det, så er det en god idé... det er bestemt ikke sjovt....
jaa, prøver virkelig. ringer læge imorgen hvis feberen ikke er ovre
når du har feber skal du i pincilin behandling.. så ring du til lægen da det kan blive værre
PRINSESSERNE skriver: jaa, prøver virkelig. ringer læge imorgen hvis feberen ikke er ovre
kender du de der massagebørger...
de ligner f.eks et dyr. en sådan en enten i plastic eller træ... til at massere ryggen med...
på med babyolie på brystet/brysterne, og masser...
Kamulla skriver: når du har feber skal du i pincilin behandling.. så ring du til lægen da det kan blive værre
tror du ik det kan vente til imorgen ? det jo vagtlæge nu og ikke ens alm læge som har åbent
Varmepude og bad og massage er kun til forebyggende behandling, så der ikke opstår de mælkeknuder der gør a bryster bliver 'stoppet' og der kan udvikle sig brystbetændelse.
Har du fået pencillin?
Det er nok det der virker bedst.
God bedring!
Det skulle være noget så skrækkeligt at have brystbetændelse.
Se du at få noget penicilin i en fart!
Tænker lige.. Hold op der er meget at lære også på den anden side af fødsel. Hvor er det skønt at man kan hente gode råd herinde.
Rigtig rigtig god besring, det lyder bestemt IKKE rart. Hvis pencillin er vejen frem, ville jeg ringe til vagtlægen så du kan blive sat i behandling. Giv dem et ring i værste tilfælde siger de kontakt din læge i morgen.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128