Andre der har fået lidt mave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2012

Sahara82

Gigl skriver:

Det skægt i min sidste graviditet kunne jeg da først sådan rigtig se det omkring uge 15-16 stykker, så det går stærkt denne gang Men ja det er jo hyggeligt! 

Men det er også mest i løbet af dagen når jeg bliver mere oppustet man rigtig kan se det. Den "rigtige" bule kommer også først omkring uge 16 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2012

DitteFisk

smsh skriver:

Men det er også mest i løbet af dagen når jeg bliver mere oppustet man rigtig kan se det. Den "rigtige" bule kommer også først omkring uge 16 

Ja, det har du ret i  

Anmeld

21. august 2012

Sahara82

Gigl skriver:

Ja, det har du ret i  

Men frygter faktisk lidt, nu når jeg i uge 12 allerede ser lidt gravid ud, at jeg kommer til at tage helt vildt meget på. Vejer allerede 65,4 kg hvilket er 2,5 kg mere end jeg plejer. Synes det er gået meget stærkt med vægten, og ved godt det jo er sådan det skal være, men det ville da være fint at undgå at tage 25 kg. på. Frygter lidt at det kommer til at gå lidt udover selvtilliden

Anmeld

21. august 2012

DitteFisk

smsh skriver:

Men frygter faktisk lidt, nu når jeg i uge 12 allerede ser lidt gravid ud, at jeg kommer til at tage helt vildt meget på. Vejer allerede 65,4 kg hvilket er 2,5 kg mere end jeg plejer. Synes det er gået meget stærkt med vægten, og ved godt det jo er sådan det skal være, men det ville da være fint at undgå at tage 25 kg. på. Frygter lidt at det kommer til at gå lidt udover selvtilliden

Tja, det kan jo ikke vides om det blot kickstarter nu og stilner af i løbet af andet trimester  

Jeg har sågar tabt 1 kg.. kan se det på resten af kroppen, men det er som om resten af "fedtet" har slæbt sig ned på maven x) 

Anmeld

22. august 2012

Sahara82

Gigl skriver:

Tja, det kan jo ikke vides om det blot kickstarter nu og stilner af i løbet af andet trimester  

Jeg har sågar tabt 1 kg.. kan se det på resten af kroppen, men det er som om resten af "fedtet" har slæbt sig ned på maven x) 

Tror også mit sidder mest på maven. Men det forsvinder forhåbentligt bagefter

Anmeld

22. august 2012

DitteFisk

smsh skriver:

Tror også mit sidder mest på maven. Men det forsvinder forhåbentligt bagefter

Jada, skal vi ikk regne med det?

Anmeld

23. august 2012

Sahara82

Gigl skriver:

Jada, skal vi ikk regne med det?

Jo, god plan

Anmeld

25. august 2012

cici

Jeg troede, at det var fordi jeg havde spist for meget (er lige kommet hjem fra en 2ugers ferie). Jeg kan også se at der er sket lidt med min mave nu.. Det er helt rart

Anmeld

25. august 2012

Dina, mor til Isabella Emilie

smsh skriver:

Ih hvor er du fin

Er du ramt uge 12?

Jeg er 12+0 imorgen søndag :-)

Anmeld

26. august 2012

Sahara82

cici skriver:

Jeg troede, at det var fordi jeg havde spist for meget (er lige kommet hjem fra en 2ugers ferie). Jeg kan også se at der er sket lidt med min mave nu.. Det er helt rart

Hehe det er da vildt hyggeligt. Glæder mig så meget til at få en stor tyk mave. Synes det er SÅ flot!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.