Andre der har fået lidt mave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.735 visninger
21 svar
0 synes godt om
16. august 2012

Sahara82

Er 11+2 og lidt oppustet, men maven er rund og fin. Sådan som en tidlig gravid mave ser ud. Så fin! Det er helt vildt hyggeligt

Andre der oplever det samme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

livhemdrup

smsh skriver:

Er 11+2 og lidt oppustet, men maven er rund og fin. Sådan som en tidlig gravid mave ser ud. Så fin! Det er helt vildt hyggeligt

Andre der oplever det samme?

Jeg har ik bare lidt men meget mave. Så neget at jeg har måtte købe vente bukser. 

Anmeld

17. august 2012

Sahara82

livhemdrup skriver:

Jeg har ik bare lidt men meget mave. Så neget at jeg har måtte købe vente bukser. 

Jeg har også købt et par, men mest fordi jeg i løbet af dagen bliver mere og mere oppustet, og så er det jo bare dejligt at der er plads til det hele 

Hvor har du købt dine? Mine er fra h og m. Har også kigget i mamalouisious butikken, men synes ikke at udvalget er ret stort.

Anmeld

17. august 2012

livhemdrup

smsh skriver:

Jeg har også købt et par, men mest fordi jeg i løbet af dagen bliver mere og mere oppustet, og så er det jo bare dejligt at der er plads til det hele 

Hvor har du købt dine? Mine er fra h og m. Har også kigget i mamalouisious butikken, men synes ikke at udvalget er ret stort.

Mine er os købt i h og m. Og så har jeg købt noget brugt herinde

Anmeld

19. august 2012

Dina, mor til Isabella Emilie

Ja også stor mave her

Anmeld

20. august 2012

livhemdrup

Dina, mor til Isabella Emilie skriver:

Ja også stor mave her

Min er omtrent lige så stor som din. Syns selv jeg er blevet hurtigt stor. 

Anmeld

20. august 2012

Sahara82

Dina, mor til Isabella Emilie skriver:

Ja også stor mave her

Ih hvor er du fin

Er du ramt uge 12?

Anmeld

21. august 2012

DitteFisk

Jeg er kun 9+4, men det er mit andet barn og jeg kan også så småt begynde at se forskel føler mig mere bulet! 

Anmeld

21. august 2012

Sahara82

Gigl skriver:

Jeg er kun 9+4, men det er mit andet barn og jeg kan også så småt begynde at se forskel føler mig mere bulet! 

Nå ja, med andet barn ses det meget hurtigere. Men det gør self heller ingenting. Det er bare med at flashe maven når man endelig er gravid

Er lige nået uge 12 og kan så absolut ikke skjule det mere. Den eneste ulempe er at næsten hele garderoben skal skiftes ud, da den stort set kun består af stramme leggins og tætsiddende bluser.

Anmeld

21. august 2012

DitteFisk

smsh skriver:

Nå ja, med andet barn ses det meget hurtigere. Men det gør self heller ingenting. Det er bare med at flashe maven når man endelig er gravid

Er lige nået uge 12 og kan så absolut ikke skjule det mere. Den eneste ulempe er at næsten hele garderoben skal skiftes ud, da den stort set kun består af stramme leggins og tætsiddende bluser.

Det skægt i min sidste graviditet kunne jeg da først sådan rigtig se det omkring uge 15-16 stykker, så det går stærkt denne gang Men ja det er jo hyggeligt! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.