Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
th skriver: det lyder som en meget hård oplevelse, ville ønske jeg kunne have taget noget af det fra dig, . sender dig en masse man kan fortælle dig at min fødsel gik så hurtig, at jeg selv ikke har følt jeg har født. Min søn er 14 md nu og jeg kan stadig vågne op og tænke hvor er min mave.. nååå ja du har jo født, det gik bare alt for stærkt.
det lyder som en meget hård oplevelse, ville ønske jeg kunne have taget noget af det fra dig, . sender dig en masse man kan fortælle dig at min fødsel gik så hurtig, at jeg selv ikke har følt jeg har født. Min søn er 14 md nu og jeg kan stadig vågne op og tænke hvor er min mave.. nååå ja du har jo født, det gik bare alt for stærkt.
tak det varmer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
nielsen80 skriver: Sikke en omgangEr ked af det ikke endte med din drømmefødsel, men kæmpe tillykke alligevel.
Sikke en omgangEr ked af det ikke endte med din drømmefødsel, men kæmpe tillykke alligevel.
fairlady skriver: Tak Det var sødt skrevet.
Tak Det var sødt skrevet.
Tanken om at nå så langt og så måtte igennem det, pyhhhh du sej
babymus77 skriver: Tanken om at nå så langt og så måtte igennem det, pyhhhh du sej
jeg føler i hvert fald at jeg gjorde hvad jeg kunne
Er bare lykkelig for at min søn kom til verdenen i god behold
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128