Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvem? skriver: Altså jeg laver ting, når jeg har tid til det - hvilket resulterede i at jeg så sent som i fredags satte væv op i hele køkkenet indtil kl 03.05 om natten - men jeg blev da færdig Laver tit mange ting, hvor jeg egentlig bare burde sove
Altså jeg laver ting, når jeg har tid til det - hvilket resulterede i at jeg så sent som i fredags satte væv op i hele køkkenet indtil kl 03.05 om natten - men jeg blev da færdig
Laver tit mange ting, hvor jeg egentlig bare burde sove
Men det er nu rart at få det overstået
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MillesMor111010 skriver: Det er noget jeg er blevet god til det sidste stykke tid ... Sidste uge stod den på kagebagning klokken 20, fordi baby (læs mor) havde lyst til kage I aften er det klokken 21 og den står på MUFFINS!! Er jeg den eneste med mærkelige ting der bare skal laves nu ?!
Det er noget jeg er blevet god til det sidste stykke tid ...
Sidste uge stod den på kagebagning klokken 20, fordi baby (læs mor) havde lyst til kage I aften er det klokken 21 og den står på MUFFINS!!
Er jeg den eneste med mærkelige ting der bare skal laves nu ?!
An&Jo skriver: Nej vi er lige kommet op fra en spontan tur i naboens pool..
Nej vi er lige kommet op fra en spontan tur i naboens pool..
Hahaha
Hm, jeg synes da ikke, det er mærkeligt at bage kl. 20-21 stykker - jeg bager gerne helt hen mod midnat. Jeg går i gang med at gøre badeværelset rent om lidt - helt normalt i min verden, men måske er jeg mærkelig?
Jeg kommer hjem midt/sidst på eftermiddagen, slapper af en times tid, laver aftensmad, spiser, læser og forbereder mig til job først på aftenen. Så er det ret oplagt lige at få noget husligt fra hånden hen på aftenen. Og min mand skal faktisk til at bage boller nu
Mor og meget mere skriver: Hm, jeg synes da ikke, det er mærkeligt at bage kl. 20-21 stykker - jeg bager gerne helt hen mod midnat. Jeg går i gang med at gøre badeværelset rent om lidt - helt normalt i min verden, men måske er jeg mærkelig? Jeg kommer hjem midt/sidst på eftermiddagen, slapper af en times tid, laver aftensmad, spiser, læser og forbereder mig til job først på aftenen. Så er det ret oplagt lige at få noget husligt fra hånden hen på aftenen. Og min mand skal faktisk til at bage boller nu
Det er helt forkert i vores verden Men jeg tror også det kommer an på hvordan ens dag er,. For der skal jo også være tid til børnene
De gange jeg har været gravid, har baby ( mig   også pludselig fået trang il kage på de særeste tidspunkter!!
Inden jeg mødte mig kærste gjorde jeg altid rent midt om natten, lavede lektier osv. Da vi så flyttede sammen stoppede rngøringen, for ik at vække ham. Men elsker at lave ting sent aften/ nat! Vh stine
Det er TIT jeg bager om aftenen .. Boller , franskbrød og kager ..Der er bare mere tid og overskud til det når Oscar er puttet
Er total kontrol freak, så jeg gør det aldrig så sent og aldrig impulsivt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128