At lave mærkelige ting på mærkelige tidspunkter ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2012

Mor Til Oktober Børn

Hvem? skriver:

Altså jeg laver ting, når jeg har tid til det - hvilket resulterede i at jeg så sent som i fredags satte væv op i hele køkkenet indtil kl 03.05 om natten - men jeg blev da færdig

Laver tit mange ting, hvor jeg egentlig bare burde sove

Men det er nu rart at få det overstået 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2012

An&Jo

MillesMor111010 skriver:

Det er noget jeg er blevet god til det sidste stykke tid ... 

Sidste uge stod den på kagebagning klokken 20, fordi baby (læs mor) havde lyst til kage  I aften er det klokken 21 og den står på MUFFINS!! 

Er jeg den eneste med mærkelige ting der bare skal laves nu ?! 

Nej vi er lige kommet op fra en spontan tur i naboens pool..

Anmeld

15. august 2012

Mor Til Oktober Børn

An&Jo skriver:

Nej vi er lige kommet op fra en spontan tur i naboens pool..

Hahaha 

Anmeld

15. august 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
MillesMor111010 skriver:

Sidste uge stod den på kagebagning klokken 20, fordi baby (læs mor) havde lyst til kage  I aften er det klokken 21 og den står på MUFFINS!! 

Hm, jeg synes da ikke, det er mærkeligt at bage kl. 20-21 stykker - jeg bager gerne helt hen mod midnat. Jeg går i gang med at gøre badeværelset rent om lidt - helt normalt i min verden, men måske er jeg mærkelig? 

Jeg kommer hjem midt/sidst på eftermiddagen, slapper af en times tid, laver aftensmad, spiser, læser og forbereder mig til job først på aftenen. Så er det ret oplagt lige at få noget husligt fra hånden hen på aftenen. Og min mand skal faktisk til at bage boller nu 

Anmeld

15. august 2012

Mor Til Oktober Børn

Mor og meget mere skriver:

Hm, jeg synes da ikke, det er mærkeligt at bage kl. 20-21 stykker - jeg bager gerne helt hen mod midnat. Jeg går i gang med at gøre badeværelset rent om lidt - helt normalt i min verden, men måske er jeg mærkelig? 

Jeg kommer hjem midt/sidst på eftermiddagen, slapper af en times tid, laver aftensmad, spiser, læser og forbereder mig til job først på aftenen. Så er det ret oplagt lige at få noget husligt fra hånden hen på aftenen. Og min mand skal faktisk til at bage boller nu 

Det er helt forkert i vores verden  Men jeg tror også det kommer an på hvordan ens dag er,. For der skal jo også være tid til børnene 

Anmeld

15. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

De gange jeg har været gravid, har baby ( mig &nbsp også pludselig fået trang il kage på de særeste tidspunkter!!

Inden jeg mødte mig kærste gjorde jeg altid rent midt om natten, lavede lektier osv. Da vi så flyttede sammen stoppede rngøringen, for ik at vække ham. Men elsker at lave ting sent aften/ nat! Vh stine

Anmeld

15. august 2012

morethanperfect

MillesMor111010 skriver:

Det er TIT jeg bager om aftenen .. 
Boller , franskbrød og kager ..
Der er bare mere tid og overskud til det når Oscar er puttet  

Anmeld

15. august 2012

MyLove E

MillesMor111010 skriver:

Da jeg var gravid. Fik jeg en morgen kl 5 vildt lyst risengrød. Så jeg stod op og lave risengrød og da den ENDELIG var færdig havue jeg ikke lyst mere:-):-) Sådan havde jeg det tit under min graviditet :-)

Men her til aften har jeg også bagt muffins fordi jeg bare fik lyst:-)

Anmeld

15. august 2012

Pige2009

Er total kontrol freak, så jeg gør det aldrig så sent og aldrig impulsivt

Anmeld

15. august 2012

M!

Det eneste mærkelige jeg gør, er at få lyst til at rydde op/ cleane hytten kl. lort om aftenen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.