Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det er noget jeg er blevet god til det sidste stykke tid ...
Sidste uge stod den på kagebagning klokken 20, fordi baby (læs mor) havde lyst til kage I aften er det klokken 21 og den står på MUFFINS!!
Er jeg den eneste med mærkelige ting der bare skal laves nu ?!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Bum bum bum... jeg kan kun lige trække noget frem der foregik for mange år siden, da jeg boede med min bror... der lavede vi hjemmelavede burgere kl. 6 om morgenen, for så at gå i seng bagefter. Vi havde lige fået vendt vores dagsrytme ret meget på hovedet en overgang
MillesMor111010 skriver: Det er noget jeg er blevet god til det sidste stykke tid ... Sidste uge stod den på kagebagning klokken 20, fordi baby (læs mor) havde lyst til kage I aften er det klokken 21 og den står på MUFFINS!! Er jeg den eneste med mærkelige ting der bare skal laves nu ?!
Sådan kan jeg os godt ha det..og en masse andre skøre imput
MortilElias2010 skriver: Bum bum bum... jeg kan kun lige trække noget frem der foregik for mange år siden, da jeg boede med min bror... der lavede vi hjemmelavede burgere kl. 6 om morgenen, for så at gå i seng bagefter. Vi havde lige fået vendt vores dagsrytme ret meget på hovedet en overgang
Haha Det er ikk fordi jeg har vendt om på noget (endnu!!) men får lyst til et eller andet og så skal det bare være der lige med det samme
engodmor skriver: Sådan kan jeg os godt ha det..og en masse andre skøre imput
Manden herhjemme klager ikk når det er så noget
Typisk mænd bare det er noget de kan li...så er det helt fint griner
engodmor skriver: Typisk mænd bare det er noget de kan li...så er det helt fint griner
Ja De mænder brokker sig ikk når der kommer kage på bordet (eller min gør lidt hvis det er noget med frugt eller bær)
MillesMor111010 skriver: Ja De mænder brokker sig ikk når der kommer kage på bordet (eller min gør lidt hvis det er noget med frugt eller bær)
griner... ja de skulle nødig få for meget frugt og grønt
har du nogen goe opskrifter på noget snask???
Altså jeg laver ting, når jeg har tid til det - hvilket resulterede i at jeg så sent som i fredags satte væv op i hele køkkenet indtil kl 03.05 om natten - men jeg blev da færdig
Laver tit mange ting, hvor jeg egentlig bare burde sove
engodmor skriver: griner... ja de skulle nødig få for meget frugt og grønt har du nogen goe opskrifter på noget snask???
Dem jeg har finder jeg på nettet Hehe .. Der er mange gode
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128