Mine børns værelser nu med Wallstickers

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.182 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. maj 2009

Sweet1978

Ville have lagt det i min dagbog, men billederne kommer ikke frem lige meget hvor mange gange jeg uploader dem, så nu skal i da lige se dem her.

Nå kan se at de ikke har lagt sig i den række følge jeg valgte dem, men i finder nok ud af det alligevel. Peter Plys (Danielles værelse 2 vægge) Biler (Nadias værelse 2 vægge).
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2009

bette

hvor er de fede.. !

Anmeld

14. maj 2009

Plysbjørnen

Det ser rigtigt sødt ud... Vil jeg også gerne have til Laura og Benjamin.

Anmeld

14. maj 2009

Sweet1978

Trold skriver:

Det ser rigtigt sødt ud... Vil jeg også gerne have til Laura og Benjamin.

Du kan finde links til hvor du kan købe dem i mit første dagbogsindlæg om udsmykning af værelser

Anmeld

14. maj 2009

Loggidut

aj det ser fedt ud...har du set kalahas vægpynt? det hun selv lavede til drengene...jammen hun er altså bare også sej til det der med at tegne...

var det meget dyrt med de mærker?

Anmeld

14. maj 2009

Sweet1978

Loggidut skriver:

aj det ser fedt ud...har du set kalahas vægpynt? det hun selv lavede til drengene...jammen hun er altså bare også sej til det der med at tegne...

var det meget dyrt med de mærker?

Nej det har jeg ikke set er det i hendes fotoalbum?

Det første jeg kiggede på var dyrt noget med over 400 for en pakke, men så fandt jeg på samme site nogle Mega stickers og de kostede 129 pr. pakke og jeg købte jo så 2 da jeg har 2 børn.

Anmeld

14. maj 2009

Sweet1978

hmm. kan ikke lige finde nogen der hedder kalaha når jeg søger på profiler og var juli2007 gruppen igennem og det tætteste jeg kom var ka li ja og der var ikke noget vægpynt.

Anmeld

14. maj 2009

Loggidut

ha ha vent...lol...det er mig, selfølgelig er det Kalija, hun hedder bare Kalaha i daglig omtale, du ved, den der med at vi er så skide sammenspiste herinde, sorry, jeg finder lige tråden til dig! hvis jeg kan!

Anmeld

14. maj 2009

Sweet1978

Loggidut skriver:

vupti...her har du den!

https://www.baby.dk/debat/17136pi1mi164480/moedre-juli/se-hvad-jeg-har-brugt-det-meste-af-eftermiddagen-paa.aspx#GoToMessage

aih ja det er super flot, men så kreativ er jeg slet ikke, jeg må ty til købens, men der er jo også en af dem i DUM der selv tegnede jungle værelse, det blev også megaflot.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.