At bo til leje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2012

Anonym trådstarter

Babymamma skriver:

Hehe ja det er svært når man gerne vil det hele 

Men jeg ville i hvert fald blive boende hvis det var mig, bilen kan man altid ændre på, men boligen er altså noget man skal være i mange timer om dagen 

Ja det har du helt ret i
Det er nok det der er det smarteste!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2012

4xGreve

Anonym skriver:

Tak for dit svar!

Jeg er nemlig også bange for, at jeg vil blive rigtig ked af at skulle bo i en lille lejlighed. Og så ville det være træls at have givet slip på det skønne hus vi bor i nu.

Jeg vil gi alt for det du beskriver i har

Anmeld

15. august 2012

Anonym trådstarter

4xGreve skriver:

Jeg vil gi alt for det du beskriver i har

Er også meget glad for, at vi kom til at kunne bo her, så ja, vi bliver nok boende så satser vi på vi om ikke så forfærdelig lang tid kan komme til at spare noget mere op, så vi kan få vores eget

Anmeld

15. august 2012

4xGreve

Anonym skriver:

Er også meget glad for, at vi kom til at kunne bo her, så ja, vi bliver nok boende så satser vi på vi om ikke så forfærdelig lang tid kan komme til at spare noget mere op, så vi kan få vores eget

Lyder som en fornuftig plan

Anmeld

15. august 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Hej piger.

Sagen er den, at manden og jeg pt bor i et lejet hus. Byen vi bor i ligger lige midt imellem der hvor manden arbejder, og der hvor jeg går på uddannelse. Vi er begge rigtig glade for at bo her, da der plads til, at vi kan bo her i mange år. Der er en stor skøn have til, og det er rigtig skønt at have, da vi har 3 små hunde. Der er plads til børneværelse, og der er mulighed for at lave plads til barn nummer 2 også. Huset ligger rigtig tæt på mine forældre, og det er et rigtig godt sted at bo.
Vi har tidligere boet i en lejlighed i den by, som jeg nu studerer i. Jeg er bare ikke så god til det med at bo i lejlighed.
Problemet er så nu, at vi meget gerne vil have et hus inden for den nærmeste fremtid. Altså et vi ejer. Det er imidlertid lidt svært at spare mange penge op, så længe vi bor her. Vi har en forholdsvis høj husleje i forhold til vores indtægter. Samtidig er det en smule irriterende at man altid skal sørge for transport, da vi kun har en bil. Det gør at jeg tit føler jeg bare sidder "indespærret" hjemme, og ikke kan komme nogen vegne.

Mit spørgsmål er så: hvad ville I gøre? Ville I gå på kompromis og flytte i en lejlighed i en af byerne, hvor der ikke er nær så meget plads til barn? (vi er igang med PB). På denne måde kan vi spare mere op, og hurtigere få råd til eget hus, eller ville I betale en højere husleje og så have et rigtig dejligt sted at bo?

Jeg ville klart bli boende ...

Anmeld

16. august 2012

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Jeg ville klart bli boende ...

Tak for dit svar det er nok også det det ender med.

Anmeld

17. august 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Tak for svar dejligt du så hurtigt kunne spare op til det! Det ville også være noget andet, hvis vi kunne sige, at 3 år fra nu ville vi have sparet op, så ville jeg godt kunne "overleve" det. Men det kan vi bare ikke rigtig jeg er stadig under uddannelse og står ikke lige til at kunne få mere udbetalt foreløbig - vil ikke have sulån. Min mand er færdiguddannet om et år, og så afhænger det jo helt af, om han får job eller om han skal på dagpenge!

Uagtet hvad er DP jo en del mere end SU Se det sådan, at hvis I ikke gør det inden længe, går der jo så endnu længere tid inden I kan få sparet op og renten kan være steget en del

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.